خانه / دسته‌بندی نشده / آیات قرآنی برای دفع دلهره و ترس و اضطراب و استرس

آیات قرآنی برای دفع دلهره و ترس و اضطراب و استرس

در این مطلب از ساست ادعیه و اذکار هاروس به آیات قرآنی برای دفع دلهره و ترس و اضطراب و استرس پرداخته ایم. برای رفع ترس و دلهره و استرس مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ا شاء الله کارگشا باشد.

آیات قرآنی برای دفع دلهره و ترس و اضطراب و استرس,آیات مجرب برای دفع ترس و دلهره,آیات سریع الاجابه دفع استرس و اضطراب,آیات قوی و مجرب از بین رفتن ترس,آیات قوی برای رفع دلشوره,آیات قرآنی برای دفع دشمن,ذکر و دعای رهایی از ترس و استرس

آیات قرآنی برای دفع دلهره و ترس و اضطراب و استرس

برای این منظور میتوان آیات چهل و پنجم و چهل و ششم سوره مبارکه الاسراء را که بکار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس و اضطراب و دلهره و دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود.

این آیات شریفه حصاری محکم است:

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنَا بَيْنَكَ وَبَيْنَ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجَابًا مَسْتُورًا ﴿٤٥﴾

و هنگامی که قرآن بخوانی، میان تو و آنان که به آخرت ایمان ندارند، پرده ای نامریی قرار می دهیم [که به سزای لجاجت و کفرشان از فهم آن محروم شوند.] (۴۵)

وَجَعَلْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا ۚ وَإِذَا ذَكَرْتَ رَبَّكَ فِي الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْا عَلَىٰ أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿٤٦﴾

و بر دل هایشان پوشش هایی می گذاریم تا آن را نفهمند و در گوش هایشان سنگینی می نهیم [تا آن را از روی حقیقت نشنوند]؛ و چون پروردگارت را در قرآن به یگانگی یاد کنی با حالت رمیدگی از تو روی می گردانند. (۴۶)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *