خانه / دسته‌بندی نشده / آیات قرآنی برای شفا یافتن و هدایت و گشایش رحمت

آیات قرآنی برای شفا یافتن و هدایت و گشایش رحمت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیات قرآنی برای شفا یافتن و هدایت و گشایش رحمت پرداخته ایم. برای شفا یافتن و بهبودی بیمازی و گشایش رحمت در زندگی آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیات قرآنی برای شفا یافتن و هدایت و گشایش رحمت,آیات مجرب برای شفای بیماری و هدایت و رحمت,آیات تضمینی برای شفای بیماری,آیات شفای سریع بیماری,آیات قرآنی شفای مریضی سخت,آیات شفابخش قرآن,آیه قرآنی شفا بخش,بهترین آیات قرآن برای درمان و شفای بیماری,کدام آیات قرآنی شفا بخش هستند,آیات شفا در قرآن کریم

آیات قرآنی برای شفا یافتن و هدایت و گشایش رحمت

آیات (شفا) زیر را :

۱-بخشی از آیه ۱۴ سوره توبه :

وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دلهای (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد.

۲-بخشی از آیه ۵۷ سوره یونس :

وَ شِفَاء لِّمَا فِی الصُّدُورِ

ای مردم عالم، به حقیقت نامه‌ای که همه پند و اندرز و شفای دلها و هدایت و رحمت بر مؤمنان است از جانب خدایتان آمد.

۳- بخشی از آیه ۶۹ سوره نحل :

یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ

و سپس از انواع میوه‌های شیرین (و از حلاوت و شهد گلهای خوشبو) تغذیه کن و راه پروردگارت را به اطاعت بپوی، آن‌گاه از درون آن، شربت شیرینی به رنگهای مختلف بیرون آید که در آن شفاء مردمان است. در این کار نیز آیتی (از قدرت خدا) برای متفکران پیداست.

۴-بخشی از آیه ۸۲ سوره اسراء :

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ

و ما آنچه از قرآن فرستیم شفا (ی دل) و رحمت (الهی) برای اهل ایمان است و ظالمان را به جز زیان (و شقاوت) چیزی نخواهد افزود.

۵- آبه ۸۰ سوره شعراء :

وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ

و چون بیمار شوم مرا شفا می‌دهد.

۶-بخشی از آیه ۴۴ سوره فصلت :

قُلْ هُوَ لِلَّذِینَ آمَنُوا هُدًى وَ شِفَاء

و اگر ما این قرآن را به زبان عجم می‌فرستادیم کافران می‌گفتند: چرا آیات این کتاب مفصل و روشن (به زبان عرب) نیامد (تا ما قوم عرب ایمان آوریم)؟ ای عجب آیا کتاب عجمی بر رسول و امت عربی نازل می‌شود؟! (اکنون که بدون عذر ایمان نمی‌آرند) به آنها بگو: این قرآن برای اهل ایمان هدایت و شفاست و اما آنان که ایمان نمی‌آرند گوشهایشان (از شنیدن کلام حق) گران است و این قرآن بر آنها موجب کوری (جهل و ضلالت) است، آن مردم (نادان به این کتاب حق گوش فرا نمی‌دارند، گویی که) از مکانی بسیار دور (از سعادت و ایمان) به این کتاب حق دعوت می‌شوند.

این آیات را بر ظرف پاکی نوشته سپس بشویند و آن را به بیمار بدهند خیر و برکت آیات شفا در حق بیماران شهره آفاق و مجرب است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *