خانه / دسته‌بندی نشده / آیات قرآنی تضمینی برای رفع فقر و نداری و تنگدستی و گشایش روزی

آیات قرآنی تضمینی برای رفع فقر و نداری و تنگدستی و گشایش روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیات قرآنی تضمینی برای رفع فقر و نداری و تنگدستی و گشایش روزی پرداخته ایم. برای نجات از فقر و تنگدستی و گشایش رزق و روزی و خیر و برکت در زندگی و کار و کاسبی دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیات قرآنی تضمینی برای رفع فقر و نداری و تنگدستی و گشایش روزی ,آیات قرآنی مجرب برای رهایی از فقر و ناتوانی شدید,آیات قرآنی برای خلاص شدن از فقر,ذکر و دعای مخصوص رهایی از فقر شدید,ذکر قرآنی مجرب برای نجات از فقر و ناتوانی,دعای تضمینی مخصوص رهایی از فقر و بدبختی,بهترین دعای مخصوص نجات و رهایی از فقر و بدبختی,آیات قرآنی قوی جهت رفع فقر و نداری,طلسم برای رفع فقر زیاد,طلسم مجرب مخصوص نجات و رهایی از فقر و بی پولی

آیات قرآنی تضمینی برای رفع فقر و نداری و تنگدستی و گشایش روزی 

آیات چهل تا چهل و دو سورۀ بقره:

«یا بَنی اِسرائیلَ اذکُروا نِعمَتی الَّتی أنعَمتُ عَلَیکُم وَأوفوا بِعَهدی اوفِ بَعَهدِکُم وَ اِیّای فَارهَبونَ* وَ آمِنوا بِما انزِلَت مُصَدِّقاً لِما مَعَکُم وَ لا تَکونوا أوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَ لا تَشتَروا بِآیاتی ثَمَناً قَلیلاً وَ اِیۀای فَاتّقونَ* وَ لا تَلبِسوا الحَقَّ بِالباطِلِ وَ تَکتُموا الحَقَّ وَ أنتُم تَعلَمونَ».

را اگر چهل روز متوالی به تعداد بیست و یک نوبت پس از نماز صبح بخواند برای رهایی از فقر شدیدی که فرد را ناتوان ساخته مناسب است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *