خانه / دسته‌بندی نشده / آیات قرآنی مجرب برای رفع فقر و‌ تنگدستی و نداری

آیات قرآنی مجرب برای رفع فقر و‌ تنگدستی و نداری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیات قرآنی مجرب برای رفع فقر و‌ تنگدستی و نداری پرداخته ایم. برای رفع فقر و تنگدستی و نداری دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیات قرآنی مجرب برای رفع فقر و‌ تنگدستی و نداری,آیات قرآنی مجرب برای رهایی از فقر و ناتوانی شدید,آیات قرآنی برای خلاص شدن از فقر,ذکر و دعای مخصوص رهایی از فقر شدید,ذکر قرآنی مجرب برای نجات از فقر و ناتوانی,دعای تضمینی مخصوص رهایی از فقر و بدبختی,بهترین دعای مخصوص نجات و رهایی از فقر و بدبختی,آیات قرآنی قوی جهت رفع فقر و نداری,طلسم برای رفع فقر زیاد,طلسم مجرب مخصوص نجات و رهایی از فقر و بی پولی

آیات قرآنی مجرب برای رفع فقر و‌ تنگدستی و نداری

آیات چهل تا چهل و دو سورۀ بقره:

«یا بَنی اِسرائیلَ اذکُروا نِعمَتی الَّتی أنعَمتُ عَلَیکُم وَأوفوا بِعَهدی اوفِ بَعَهدِکُم وَ اِیّای فَارهَبونَ* وَ آمِنوا بِما انزِلَت مُصَدِّقاً لِما مَعَکُم وَ لا تَکونوا أوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَ لا تَشتَروا بِآیاتی ثَمَناً قَلیلاً وَ اِیۀای فَاتّقونَ* وَ لا تَلبِسوا الحَقَّ بِالباطِلِ وَ تَکتُموا الحَقَّ وَ أنتُم تَعلَمونَ».

را اگر چهل روز متوالی به تعداد بیست و یک نوبت پس از نماز صبح بخواند برای رهایی از فقر شدیدی که فرد را ناتوان ساخته مناسب است.

منبع: دو هزار و یک ختم اصلی،ص۲۱۰

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *