خانه / دسته‌بندی نشده / آیات مخصوص از پیامبر خدا(ص) برای رفع فقر و نداری و ادای دین و بدهی

آیات مخصوص از پیامبر خدا(ص) برای رفع فقر و نداری و ادای دین و بدهی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیات مخصوص از پیامبر خدا(ص) برای رفع فقر و نداری و ادای دین و بدهی پرداخته ایم. برای ادای دین و قرض و بدهی و رفع فقر و نداری دعا و آیات مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیات مخصوص از پیامبر خدا(ص) برای رفع فقر و نداری و ادای دین و بدهی,آیات مجرب ادای دین و رفع غم و اندوه به نقل از پیامبر خدا (ص),آیات مخصوص ادای دین و قرض,آیات تضمینی برای ادای قرض,آیات قرانی پرداخت دین و قرض,آیات سریع الاجابه برای پرداخت طلب و قرض,آیات قوی مخصوص ادای دین و قرض و دادن بدهی

آیات مخصوص از پیامبر خدا(ص) برای رفع فقر و نداری و ادای دین و بدهی

جهت ادای دین و رفع غم و اندوه شخص مقروض دو رکعت نماز بخواند و بعد از نماز آیات ۲۶ و ۲۷ سوره مبارکه آل عمران را بخواند:

«قُلِ اللَّهُمَّ مالِک الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْک مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْک مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیدِک الْخَیرُ إِنَّک عَلى‏ کُلِّ شَی‏ءٍ قَدیرٌ

بگو (ای پیغمبر): بار خدایا، ای پادشاه ملک هستی، تو هر که را خواهی ملک و سلطنت بخشی و از هر که خواهی ملک و سلطنت بازگیری، و هر که را خواهی عزت دهی و هر که را خواهی خوار گردانی، هر خیر و نیکویی به دست توست و تنها تو بر هر چیز توانایی.

تُولِجُ اللَّیلَ فِی النَّهارِ وَ تُولِجُ النَّهارَ فِی اللَّیلِ وَ تُخْرِجُ الْحَی مِنَ الْمَیتِ وَ تُخْرِجُ الْمَیتَ مِنَ الْحَی وَ تَرْزُقُ مَنْ تَشاءُ بِغَیرِ حِسابٍ»

شب را در پرده روز نهان سازی، و روز را در حجاب شب ناپدید گردانی، زنده را از مرده و مرده را از زنده برانگیزی، و به هر که خواهی روزی بی‌حساب عطا کنی.

سپس بگوید:

«یا رَحْمَانَ الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ رَحِیمَهُمَا تُعْطِی مِنْهُمَا مَنْ تَشَاءُ وَ تَمْنَعُ مِنْهُمَا مَنْ تَشَاءُ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اقْضِ عَنِّی دَینِی‏»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *