خانه / دسته‌بندی نشده / آیه قرآنی برای تقویت هوش و حافظه و افزایش ثروت و مال

آیه قرآنی برای تقویت هوش و حافظه و افزایش ثروت و مال

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیه قرآنی برای تقویت هوش و حافظه و افزایش ثروت و مال پرداخته ایم. برای تقویت حافظه و ذهن و یادگیری و افزایش ثروت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیه قرآنی برای تقویت هوش و حافظه و افزایش ثروت و مال,آیه قرآنی جهت قوت حافظه و یادگیری آسان – ذکر تضمینی برای پولدار شدن,ذکر و دعای مخصوص پولدار شدن,آیه قرانی مخصوص تقویت حافظه,آیه قرآنی برای یادگیری آسان,قوی ترین آیه قرآنی جهت پولدار شدن,ذکر و دعای تضمینی برای قوت حافظه,دعای موثر و مفید برای قوت هوش و حافظه,ذکر و دعای قرآنی برای قوت حافظه و تقویت هوش

آیه قرآنی برای تقویت هوش و حافظه و افزایش ثروت و مال

جهت پولدار شدن

ذکری که از اسرار پنهانی است

برای پولدار شدن هر روز هفت مرتبه دعای زیر را بخواند،بسیار مجرب است واز اسرار پنهان است:

«بِسمُ اللهِ الرَّحمن الرَّحیم،اللَّهُمَّ إِنّی ضَعیفٌ فَقَوِّنی،اللَّهُمَّ إِنّی ذَلیلٌ فَأَعِزَّنی،اللَّهُمَّ إِنّی فَقیرٌ فَاَغنِنی،بِرَحمَتِکَ یا أَرحَمَ الرّاحِمینَ.

(تحفه رضوی.ص۳۸)

*************************************

قوت حافظه و یادگیری آسان

هر کس آیات زیر را در کاسه ای یا کاغذی نوشته و در آب شسته و بخورد یادگیری بر او آسان گردد و برای هوش و ذکاوت اطفال، به غایت مناسب است:

بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

اقرَء بِاسمِ رَبِکَ الَّذی خَلَقَ خَلَقَ الاِنسانَ مِن عَلَقٍ اِقرَء وَ رَبّکَ الاَکرَم الَّذی عَلَّمَ بِالقَلَمِ عَلَّمَ الاِنسانَ ما لَم یَعلَم

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *