خانه / ابطال طلسم / ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق

ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق

ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق

در این پست از سایت هاروس ابطال طلسم تباین و تفریق روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق را قرار داده ایم.عده ای از افراد با استفاده و کمک از شیطان و همراهان وی اقدام به سحر و طلسم افراد و بستگی و گره انداختن در زندگی افراد می کنند که در این مورد باید توسط استاد عامل رحمانی باطل گردد تا فرد بتواند به زندگی عادی بازگردد.

ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق
بطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق

تفریق ابطال طلسم با ادرار ,ابطال طلسم جدایی ,ابطال طلسم بستن بخت, ابطال طلسم و جادو ,ابطال طلسم چشم زخم, ابطال طلسم با سرکه, ابطال طلسم دل سیاهی ,ابطال طلسم بخت, ابطال طلسم دل سياهي بين دو نفر, ابطال طلسم چشم زخم, ابطال طلسم خوراندنی – علامت و نشانه های طلسم, ابطال طلسم دعای باطل سحر قوی

ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق

*علاج سحر تفریق در دو مرحله صورت میگیرد، که لازم میدانم در این بخش، مرحله ی اول را که بی نهایت مهم و ضروری است خدمت شما عزیزان پیشکش کنم:

در مرحله ی نخست، این سیزده مورد خیلی مهم را بایستی به درجه ی اکمال برسانیم، ورنه، ممکن نیست به مرحله ی بعدی اقدام کنیم.عملکرد وجب به وجبِ مرحله ی نخست برای نتیجه ی مثبتِ علاج و باطل کردن سحر، و جلوگیری از بازگشتِ دوباره ی جنِ شریر در خانه و جسم بیمار و مسحور، بی نهایت مهم است.

۱- نخست از همه، بیمار عقیده اش را به خالقش خالص سازد. از عقاید بی بنیاد، خرافات، شرکیات دوری کند.مریض و یا مسحور باید این را بداند که مرض و شفا، همه از جانب الله تعالی است.مسحور بر این عقیده باشد که شخصی که او را رقیه میکند، نه شفائی به دست اوست و نه هم بدون اذنِ الله تعالی به او فایده و یا زیان و ضرری رسانده میتواند.راقی، فقط سببی برای باطل کردن سحر، و آوردن نظم اسلامی در خانواده و بیمار است.

 ۲-مسحور و یا بیمار بایستی بابسم الله وضو بگیرد، و ازاعماق قلبش در مقابل کمی ها و کاستی هایش از بارگاه خالق منان طلب استغفار کند، و سپس برای رهائی از سحر و یا بیماری دعای خیر کند.سپس با خالقش وعده کند که در عباداتش پابندی نشان داده، ایمانش را از شر نفس و شیاطین محافظت میکند.

۳- در قدم بعدی، راقی و یا کسی که رقیه میکند، باید از محل بود وباش مسحور تفتیش جدی به عمل آوَرَد.راقی باید اسباب دخولِ ملائکه را در آن خانه فراهم سازد تا ملائک و فرشتگان برای حفظ و نگهبانی اعضای خانواده، در آن خانه داخل شوند.در خانه ای که سگ، تصاویر، مجسمه ها، آلات و اسباب موسیقی و لهو و لعب باشند، اصلاً ملائک محافظ، که از انسانها مراقبت میکنند، داخل نمیشوند.همچنان ملائک از زنان و دختران نوجوانی که چادر نمیپوشند حیأ میکنند، و بخاطر رعایتِ حیأ در آن خانه داخل نمیشوند.

پس، چنین خانه ای که زنان، و دخترکانِ نوجوان حجاب و چادر نمیپوشند، از محافظتِ فرشتگان محروم اند، و در آن خانه هر نوع جنیات شریر به آسانی داخل شده، بدون هیچ نوع مقاومت و ترسی به اعمال شریر شان میپردازند.حتی، در چنین خانه هائی،  جنیات شریر، ضرورت به احضار بخاطر سحر و جاو ندارند. بلکه جنیاتِ شریر و شیاطین بدون سحر و جادو، و بدون کدام ممانعتی در چنین خانه ای داخل شده، تمام اعضای خانواده را مس و اغوای میکنند.

این نکته خیلی مهم است، چون بعضی ها چنین میپندارند که سحر شده اند، در حالیکه عدم رعایت حجاب و موجودیت منکرات و عمل به منکرات در آن خانه، جنیات را با خوشحالی در آنجا استقبال نموده، با دخول جنیات شریر، شهوات، خواب های شهوانی، علاقه ی زیاد به موسیقیو منکرات در افکار اعضای آن خانواده، نقش میبندد.

۴- راقی با کمک مسحور و یا مریض تمام تصاویر، مجسمه ها، بت ها، شکل های مختلف انسانها و حیوانات و بقیه اشیائی که باعث منع دخول ملائکه ی محافظ در آن خانه میشود، را از آن خانه بردارد.حتی، تصاویر فامیلی، تصاویر عروس و غیره را که بعضی مردم آن را نزد عکاس چاپ کرده در روی دیوار های شان نصب میکنند.

۵- اکثریت جنیات شریر و مشرک به بت ها و تندیس هائی که بشکل خدایان باطل شان است،سجده میکنند.بعضی اسباب بازی و بازیچه ی اطفال مانند گُدی هائی که صورت های قبیح، حیوانات و چهره های شبیه به بت های هندو ها و بت پرستان را دارد، و نیز در آن تصاویر حیوانات و یک مجسمه ی حیوانات است، باعث حضور جنیات در خانه ها میشوند.این حقیقت را اکثریت نمیدانند، و به آن بی اعتنأ اند، در حالیکه، اینها میتوانند شیاطین را درخانه های تان پذیرائی کنند.تمام بازیچه های اطفالی را که چنین صورت هائی مشابه به بت ها، اصنام، و حیواناتی از قبیل سگ، خرس، گرگ، و….. غیره دارند، بایستی از خانه دور کرد.

۶- به تمام دخترکان نوجوان، و بقیه زنان در آن خانه توصیه کند تا بدون چادر و حجاب در خانه گشت و گذار نکنند، چون ملائکِ محافظ از سر های برهنه حیأ میکنند و داخل آن خانه یا اطاق نمیشوند.

۷- راقی و مسحور باید خانه را زیر و زبر کنند تا تمام تعویذات، طومار ها، و،حتی بعضی جنتری ها، جای نماز ها، چادر هائی را ساحران استفاده میکنند که در آن اشکال هندسی، رموز ها، شکلک ها، ارقام و کود هائی برای فراخواندن جنیات شریر درج است، را از خانه دور کرده، طومار ها، بند ها و تعویذ ها را باطل کنند.

۸- هر منکراتی که از قبیل کست ها و سی دی های موسیقی، و یا آلات موسیقی، فلم های منکر، ویاوسایل منکر دیگر از قبیل سگرت، نصوار، قیلون، و…. غیره در آن خانه باشد، باید از خانه بیرون و باطل شود، و رنه شیاطین دوباره به آن خانه بر میگردند.

۹- اگر بیمار یا مسحور (زن) باشد، بایستی حجاب کامل و یک چادر بزرگ را در بالای حجاب بپوشد و روبه قبله در مقابل راقی با حجاب و پرده ی کامل بنشیند.

۱۰ اگر بیمار یا مسحور، حجاب را در زندگی مراعات نمیکند، مو ها پاهایش را مانند غیر مسلمانان برهنه میکند، و ناخن هایش را مانند غیر مسلمانان میگذارد، راقی نباید چنین کسی را رقیه کند، چون نتیجه ای نمیدهد.۱۱اگر بیمار زن باشد، راقی نباید بدون موجودیت محرمش اورا رقیه کند.۱۲ اگر مسحور و یا بیمار زن باشد، بدون محرمش کسی دیگری در آنجا نباید حضور داشته باشد.۱۳ راقی و مسحور، هر دو با لفظ: «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»

رقیه را آغاز کنند.مرحله ی بعدی رقیه را در بخش بعدی، ان شاء الله، فجر فردا خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم.بخاطر داشته باشید که بدون مراعات قوانین مرحله ی اول که حاوی موارد فوق است، رقیه نتیجه ای نخواهد داد، و حتی جنی که در وجود مسحور و بیمار است، زیگنال خاصی را به جنیاتِ اطرافش چی در خانه و حویلی باشند، و یا در بیرون، روانه کرده، از آنها طلب کمک و استعانت میکند.

در آنصورت، کار دشوار شده، لشکر بزرگی از جنیات در داخل خانه ی مسحور شده، زندگی را دشوار میسازند.رعایت آداب، اخلاق، حجاب، حیأ و دفع منکرات از خانه بی نهایت مهم است، و این مورد را بایستی جدی گرفت و تمام منکرات و اسباب پذیرائی و احضار جنیات را باید هرچی زود تر از خانه برداشت.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *