خانه / دعا / ادعیه به جهت دفع سحر و رهایی از طلسم و جادو در زندگی

ادعیه به جهت دفع سحر و رهایی از طلسم و جادو در زندگی

در صورتی که درگیر سحر، جادو و طلسم شده اید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس. ادعیه به جهت دفع سحر و رهایی از طلسم و جادو در زندگی را بخوانید که به لطف خدای بزرگ و بخشنده حاجت روا می شوید. مشکلات حل شده و شرایط شما بهبود می یابد.

,دعا های رفع سحر و جادو,دعا جهت رفع سحر و جادو,دعای برای رفع سحر و جادو,دعا برای از بین بردن سحر و جادو,دعا جهت از بین بردن سحر و جادو,دعای برای از بین بردن سحر و جادو,بهترین دعا برای رفع سحر و جادو,دعا برای رفع سحر جادو,بهترین دعا برای از بین بردن سحر و جادو,دعا برای از بین بردن سحر جادو

ادعیه به جهت دفع سحر و رهایی از طلسم و جادو در زندگی

ادعیه به جهت دفع سحر و رهایی از طلسم و جادو در زندگی,دعای جادویی,دعای جادویی رزق و روزی,دعای جادویی ثروت,دعای جادویی عشق,دعاهای جادویی,دعا جادویی,دعای کبیر جادویی,دعای جادوگران در جدول,دعای جادوی شوهر,دعا جادو شوهر,دعای جادوی عشق,دعای جادوی همسر,دعای جادوگری,دعا جادوگری,دعای جادو,دعای جادوی سیاه,دعای رفع جادوی سیاه,

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد و سپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد.

با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خَتَمَ اللَّهُ عَلَی قُلُوبِهِمْ وَعَلَی سَمْعِهِمْ وَعَلَی أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِیمٌ؛ وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ وَبِالْیَوْمِ الْآخِرِ وَمَا هُمْ بِمُؤْمِنِینَ ؛ یُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یَشْعُرُونَ؛ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا(سوره بقره؛ آیات 7 تا 10)

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ (سوره اسرا؛ آیه82)

یا ارحَمَ الرّاحِمین

قَالَ مُوسَیٰ مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ (سوره یونس، آیه٨١)

فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم(سوره بقره، آیه 137)

لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ

أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ (سوره غافر، آیه 44)

یا اَرحَم الرّاحِمین.

ادعیه دفع سحر و باطل جادوی سخت

کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:

«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ

کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ

عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *