خانه / دسته‌بندی نشده / اذکار مجرب برای حل مشکلات و گرفتاری و بخت گشایی و ازدواج

اذکار مجرب برای حل مشکلات و گرفتاری و بخت گشایی و ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به اذکار مجرب برای حل مشکلات و گرفتاری و بخت گشایی و ازدواج پرداخته ایم. برای حل مشکلات و رفع گرفتاری ها و ازدواج دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

اذکار مجرب برای حل مشکلات و گرفتاری و بخت گشایی و ازدواج,ذکر استغفار برای رفع گرفتاری,ذکر استغفار برای ازدواج,ذکر استغفار برای یافتن شغل,ذکر استغفار برای رفع غم و غصه,خواص و فضیلت ذکر استغفار,ذکر سریع الاجابه رفع گرفتاری

اذکار مجرب برای حل مشکلات و گرفتاری و بخت گشایی و ازدواج

رفع گرفتاری ها با استغفار و بهترین ذکر رفع بیکاری و شاغل شدن

آیه الله محمدتقی بهجت (ره) آن عارف بالله در پاسخ به سؤال فردی که در امور مختلف از جمله اشتغال و ازدواج دچار گرفتاری شده بود، این چنین بیان کردند:

زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید:

«أستغفر الله»

هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن ها پیش نیاید و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید.

در روایات با هر سه لفظ آمده است که اگر کسی ملازم استغفار باشد یا پیوسته استغفار کرد یا زیاد استغفار نمود، خداوند او را از هر همّ و غمی رها می کند و از هر تنگنایی راه برون رفت برای وی قرار می دهد و از جایی که گمان نمی برد روزی اش می دهد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *