خانه / دعا و ذکر مجرب / اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا

اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا

اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا

فرزند ثمره ی یک زندگی موفق است و وقتی انسان ها در طول حیات خود و پس از ازدواج متوجه خواهند شد که از این نعمت محروم شده اند، بهترین کار این است که به الله متعال توکل کنند تا آن ها را از شر و پلیدی های شیطان رها کند.

اذکار و دعا ها نیز راهگشا هستند و خوانده می شوند که تاثیر بسیار زیادی بر سختی ها خواهند داشت. در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا
اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا

اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا,ذکر بارداری,ذکر باردار شدن,ذکر برای بارداری,ذکر ایام بارداری,ذکر جهت بارداری,ذکر برای بارداری سریع,ذکر زمان بارداری,ذکر هنگام بارداری,ذکر مجرب برای باردار شدن,ذکر یونسیه برای بارداری,ذکر قبل از بارداری,ذکر و دعای مجرب برای بارداری,دعا ها و اذکار مجرب و سریع التاثیر جهت بارداری,دعای عظیم و تضمینی برای بارداری,دعا و ذکر سریع الاجابه باردار شدن زنان نازا,

اذکار مجرب و سریع الاثر برای باردار شدن زنان نازا

امام صادق (ع) برای باردار شدن خواندن دو آیه زیر را در سجده توصیه کرده‌اند:
«رَبِّ هَبْ لي مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ. رَبِّ لا تَذَرْنی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ»

همچنین در روایت دیگری دعای زیر را برای باردار شدن توصیه کرده‌اند:
«اللهم لا تَذَرني فَرداً و أنت خيرُ الوارثين وحيداً و حشاً فَيقصُرُ شُکري عن تفکّري بل هب لي عاقبة صدقٍ ذکوراً و اناثاً آنَسُ بهم من الوحدة و اسکُنُ اليهم من الوحدة و أشکُرُکَ عند تمام النعمة يا وهّابُ يا عظيم يا مُعظِم ثمّ اعطِني في کلّ عافيةٍ شکراً حتي تُبلِغُني منها رضوانک في صِدقِ الحديث و اداءِ الاَمانة و الوَفاء بعهد»

باز هم از امام صادق (ع) روایت است که برای باردار شدن راهکار زیر را توصیه کرده‌اند:
بعد از نماز جمعه دو رکعت نماز بخوانید و سجده و رکوع آن را طولانی بجا بیاورید و پس از آن بگویید:
«اللهم انِّي اَسئَلُک بما سألک زکريا رَبِّ لا تَذَرني فرداً و انت خير الوارثين
اللهم هَب لي من لدنک ذُرِيةً طيبةً اِنّک سميعُ الدعاء
اللهم باسمِک استَحللتُها و في امانتک اخَذتُها فاِن قَضَيتَ في رَحِمِها ولداً فاجعَلهُ غلاماً مبارکاً زکياً و لا تَجعَل للشيطان فيه شَرَکاً و لا نصيباً»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *