خانه / انگشتر / انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی

انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی

انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی

در این پست از سایت هاروس انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی را قرار دادیم . انگشترهای عقیق جزو بهترین انگشترها در بین انگشترهای دیگر می باشند . انگشترهای عقیق نیز انواع مختلفی دارند از جمله انگشتر عقیق سرخ یمنی . این انگشتر خواص و فواید فراوانی دارد . از خواص و فواید انگشتر عقیق سرخ یمنی می توان به گشایش در کارها و افزایش رزق و روزی و دفع چشم زخم و حاجت روایی اشاره کرد.

انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل,خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی
انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل,خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی

انگشتر عقیق دخترانهانگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی ,خواص فراوان انگشتر غقیق سرخ انگشترهای موکل دار برای کارگشایی و افزایش رزق و عزت و ثروت انگشتر عقیق سیاه خرید و قیمت انگشتر سرخ یمانی انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل-خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی , خواص انگشتر عقیق زرد,

انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل,خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی:

خواص عقیق سرخ بدلیل کمک های زیادی که در زندگی انسان دارد از توجه و محبوبیت خاصی یرخوردار است.عقیق سرخ یکی از نگین هایی است که در بین مسلمانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.به عقیق سرخ عقیق یمنی یا یمانی هم گفته می شود.رنگ این سنگ از زرد-نارنجی تا قرمز نارنجی، قرمز قهوه ای یا نارنجی قهوه ای متفاوت خواهد بود و به صورت نیمه شفاف و مات می باشد.از بیش از ۴۰۰سال قبل این نگین وجود داشته است و در کارهای تزیینی استفاده می شده است. این نگین از کلسدونی ها می باشد و به عنوان انگشتر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و خواص بی شماری دارد.

خواص عقیق سرخ (خواص معنوی):

از مواردی که به همراه داشتن عقیق به شما کمک می کند این است که بهمراه داشتن عقیق باعث دفع بلا می شود و از مصرف کنننده دربرابر خطرات محافظت می کند.گشایش در کار ها و همینطور باعث افزایش رزق و روزی می شود.یکی از مهم ترین خواص عقیق سرخ محافظت دربرابر چشم زخم می باشد و از شما محافظت می کند.به همراه داشتن این نگین باعث شجاعت در شما می شود و احساس ترس را از بین می برد.باعث می شود که در زندگی خوش اقبال باشید و خوش شانسی برای مصرف کننده به همراه دارد.از گشنگی و تشنگی و در کل از فقر از شما محافظت می کند.

خواص عقیق سرخ طبق احادیث:

امام صادق (ع) می فرمایند: که خداوند دستی را که برای دعا به سمت او بلند می شود را با انگشتر عقیق دوست دارد. زیاد قندى از امام موسی کاظم، از پدران بزرگوارش (ع) از حسین بن على (ع) روایتی درباره خواص سنگ عقیق یمنی همچنین خواص انگشتر عقیق یمنی و به همراه داشتن آن نقل کرده است که فرمود: هنگامى که خداوند، موسى بن عمران را آفرید و در طور سینا با او سخن گفت، بر زمین نظرى افکند و از نور روى خود عقیق را آفریدسپس در آن زمان فرمود: بحقّ خودم بر خود لازم کردم که کسى را که (انگشتر) عقیق دست داشته باشد، به آتش جهنم عذاب نکنم به شرط آن که على (ع) را دوست داشته باشد. امامرضا(ع)می فرمایند: که عقیق فقر را دور می کند و از نفاق بین مردم جلوگیری می کند.امام علی (ع) می فرمایند: که دو رکعت نماز با انگشتر عقیق برابر است با هزار رکعت نماز بدون انگشتر . امام صادق (ع) فرمودند: دوست دارم هر مومنی پنج انگشتر در دست داشته باشد، عقیق بابت دفع و دوری از فقر، فیروزه بابت گشایش در امور، یاقوت برای دفع پریشانی، حدید بابت پیروزی بر دشمنان، درنجف برای آسان شدن اموردر روایتی از حضرت محمّد (ص) درمورد این سنگ میخوانیم: در شب معراج که به آسمان ها سفر کردم (به عرش رفتم) به درجه ای رسیدم که نزدیکتر از آن به مرتبه ربوبیّت، ممکن و تصور پذیر نیست. پس خداوند در آنجا با من در میان دو کوه از عقیق سخن گفت. (الشیعه فی احادیث الفریقین، ص ١۶٨) به غیر از این خواصی که برای شما تا الان گفتم خواص عقیق سرخ بر بدن هم وجود دارد که در ادامه برای شما خواهم گفت.

انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل,خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی عکس و تصویر انگشتر عقیق سرخ روش تشخیص انگشتر عقیق سرخ یمنی خواص فراوان انگشتر غقیق سرخ خواص انگشتر عقیق یمنی خواص انگشتر عقیق کبود خواص انگشتر عقیق قرمز خواص انگشتر عقیق سیاه خواص انگشتر عقیق سرخ یمنی خواص انگشتر عقیق سبز خواص انگشتر عقیق زرد خواص انگشتر عقیق در روایات خواص انگشتر عقیق برای زنان خرید و قیمت انگشتر سرخ یمانی انگشتر یمنی عقیق سرخ انگشتر یمنی اصل و تقلبی انگشتر عقیق یمنی انگشتر عقیق مردانه انگشتر عقیق سیاه انگشتر عقیق سرخ یمنی مردانه انگشتر عقیق سرخ یمنی کهنه انگشتر عقیق سرخ یمنی زنانه انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل قیمت انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل زنانه انگشتر عقیق سرخ یمنی اصل انگشتر عقیق سرخ یمنی آبدار انگشتر عقیق سرخ یمن زنانه انگشتر عقیق سرخ یمن انگشتر عقیق سرخ کلوخه انگشتر عقیق سرخ دیجی کالا انگشتر عقیق سرخ دخترانه انگشتر عقیق سرخ خراسانی انگشتر عقیق سبز زنانه انگشتر عقیق سبز انگشتر عقیق زنانه طلا انگشتر عقیق زنانه انگشتر عقیق دخترانه

خواص عقیق سرخ بر بدن:

در درمان بیماری ها استخوانی بسیار موثر و مفید می باشد و به خصوص در درمان درد کمر خیلی به شما کمک خواهد کرد. برای درمان بیماری های پوستی بسیار موثر می باشد. به همراه داشتن عقیق برای حلوگیری از خونریزی های شدید موثر است و به این دلیل برای با عنوان توصیه شده است. برای کوفتگی چشم ها این سنگ توصیه شده است. از خواص عقیق سرخ می شود به بهبود بهتر دستگاه گوارش اشاره کرد. به همراه داشتن عقیق سرخ بدلیل انرژی زیادی که دارد برای درمان بیماری های روحی بسیار مفید و موثر است و غم و اندوه را از مصرف کننده دور می کند. همانطور که گفته شد بهترین خواص عقیق سرخ برای دفع چشم زخم می باشد که بسیار مهم و موثر خواهد بود. به طور کلی برای بیماری های استخوانی و عضلانی بسیار مفید است و برای پادرد و کمر درد که در بهبود آن ها بسیار مفید می باشد. انرژی که از این سنگ خارج می شود را با کمی تمرکز می توانید به رنگ سبز ببینید.

روش تشخیص انگشتر عقیق اصل از بدل :

بدلیل اینکه عقیق ها فیک در بازار بسیار زیاد است خواص کمتری هم دارد. بیشتر عقیق ها بدلیل حرارت دیدن برای استحکام بیشتر و رنگ کاری از حالت طبیعی خود خارج می شوند.عقیق که پس از استخراج طبدیل به عقیق سرخ می شود خواصی به مراتب بهتر و ویژه تری دارد.به همین دلیل دقت شود تا در موقع خرید عقیق طبیعی خریداری شود تا از خواص عقیق سرخ به صورت کامل بهره مند شوید.

برگرفته از سایت دعا786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *