خانه / دسته‌بندی نشده / برکات حرز امام جعفر صادق(ع) برای محفوظ ماندن از جن و انس و بلا و مصیبت

برکات حرز امام جعفر صادق(ع) برای محفوظ ماندن از جن و انس و بلا و مصیبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به برکات حرز امام جعفر صادق(ع) برای محفوظ ماندن از جن و انس و بلا و مصیبت پرداخته ایم. برای دفع جن و انس و دفع مصیبت حرز مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

برکات حرز امام جعفر صادق (ع) برای محفوظ ماندن از جن و انس و بلا و مصیبت،خواص حرز امام جعفر صادق (ع) برای دفع بلا و جن و انس و رفع فقر,متن کامل حرز امام صادق,خواص و فضیلت حرز امام صادق,دعای مخصوص حرز امام صادق,خواندن حرز امام صادق,خواص حرز امام صادق برای دفع بلا,خواص حرز امام صادق برای دفع جن و انس

برکات حرز امام جعفر صادق(ع) برای محفوظ ماندن از جن و انس و بلا و مصیبت 

فضل بن روزبهان پس از ذکر ماجرایی که میان حضرت و منصور دوانیقی رخ داد و حضرت به برکت حرز و دعایی که با خود داشت، از دست منصور نجات یافت، می‏نویسد:

حرز مشهور آن حضرت را که به حرز امام جعفر مشهور است، اول آن چنین است:

«ما شاء الله توجها الی الله، ما شاء الله تقربا الی الله، تلطفا الی الله، ما شاء الله لا حول و لا قوه الا بالله…».

بحمدلله تعالی این فقیر ضعیف آن را یاد دارم و از اوراد فقیر است که سال‏هاست بدان مواظبت می‏کنم و تمام عمر در پناه آن حرز «بحمدلله و حوله و قوته» از شر دشمنان مصون و محروسم ان شاء الله تعالی. چون آن حرز بسیار مشهور است، در این مقام گفته شد. ان شاء الله هر کس بدان مواظبت کند، به یقین، از شر انس و جن در پناه حق تعالی خواهد بود.

بنابر نقل ذهبی، حضرت فرمود:

ای سفیان! اگر خدا نعمتی بر تو بخشید و تو بقا و دوام آن نعمت را دوست داشتی، بیشتر حمد و شکر خدا کن که همانا خدا فرموده است: «لئن شکرتم لازیدنکم» و هرگاه روزی‏ات کم شد، بیشتر استغفار کن که خدا فرموده است:

«استغفروا ربکم انه کان غفارا یرسل السماء علیکم مدرارا و یمددکم بأموال…»

و هرگاه ناراحتی و غصه‏ای از سلطان و یا کس دیگری داشتی بیشتر بگو:

«لا حول و لا قوه الا بالله»

که همانا این ذکر، کلید گشایش و گنجی از گنج‏های بهشت است.

بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِیمِ ، یَا خالِقَ الْخَلْقِ ، وَیَا باسِطَ الرِّزْقِ ، وَیَا فالِقَ الْحَبِّ ، وَیَا بارِئَ النَّسَمِ ، وَمُحْیِیَ الْمَوْتَىٰ ، وَمُمِیتَ الْأَحْیاءِ ، وَدائِمَ الثَّباتِ ، وَمُخْرِجَ النَّباتِ ، افْعَلْ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ ، وَلَا تَفْعَلْ بِی مَا أَنَا أَهْلُهُ ، وَأَنْتَ أَهْلُ التَّقْوَىٰ وَأَهْلُ الْمَغْفِرَهِ.

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است، ای آفریننده‌ی مخلوقات و ای گسترنده روزی و ای شکافنده دانه و ای آفریننده تنفّس کنندگان و زنده کننده مردگان و میراننده زندگان و همیشه پایدار و برآورنده‌ی گیاه، با من آن کن که تو شایسته‌ی آنی و با من آن مکن که من سزاوار آنم و تو اهل پروا و اهل آمرزشی.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *