خانه / دسته‌بندی نشده / برکات ختم مجرب ذکر یا واحد و یا احد همراه با معنی و مفهوم

برکات ختم مجرب ذکر یا واحد و یا احد همراه با معنی و مفهوم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به برکات ختم مجرب ذکر یا واحد و یا احد همراه با معنی و مفهوم پرداخته ایم. برای دانستن معنی و مفهوم ذکر یا واحد و آثار و خواص ختم ذکر یا واحد مطلب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

برکات ختم مجرب ذکر یا واحد و یا احد همراه با معنی و مفهوم,خواص ختم ذکر یا واحد و یا احد,معنی و مفهوم ذکر یا واحد یا احد,خواص ذکر یا واحد,خواص ذکر یا احد,فوائد گفتن ذکر یا واحد,برکات گفتن ذکر یا احد,معنی و مفهوم ذکر یا واحد,معنی ذکر یا احد,ذکر برای برآورده شدن حاجت,ذکر برای الفت و دوستی,ذکر برای شفای بیماری و مریضی سخت

برکات ختم مجرب ذکر یا واحد و یا احد همراه با معنی و مفهوم

معنی ذکر یا واحد و یا احد یعنی خداوند یکتا و بی همتا . خداوندی که هیچ شریکی برای خود ندارد .

سلام عزیزان همانطور که میدونید گفتن ذکر در روز فوائد بیشماری داره و برای موفقیت در هر کاری گفتن ذکر تاثیر فراوانی دارد .

در زیر چند ختم از ذکر یا واحد و یا احد را قرار میدم تا مورد استفاده عزیزان قرار بگیره

۱ – جهت الفت و انس در غربت و امتیاز از قران ,گفتن (یا واحد) روزی نوزده بار فائده بزرگ دارد

۲ – گفتن( یا احد) بعد از هر نماز سیزده بار جهت خلاصی از گرفتاری نافع و هزار بار در خلوت گفتن چنان باشد که ملائکه با او همراه شوند و گفتن یا واحد یا احد خیلی مؤثر است

۳ – حضرت رضا فرمودند هر کس مرض او صعب باشد هر روز صد و یکبار یا احد گوید از آن صحت یابد و جهت ترس در خلوت هزار و یکبار گفتن یا واحد موجب ایمنی باشد.

۴ – ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی این دعا را ۱۰ مرتبه بخواند، سپس سوره شریفه یس را قرائت کند؛ هر حاجتی که داشته باشد روا گردد. چرا که اسم اعظم در آن است.

بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.

۵ – کسی می خواهد دلها را به سوی خود متوجه کند هر روز ۱۰ مرتبه ذکر یا « واحد» رابخواند.

۶ – اگر کسی هر روز ۱۳ مرتبه ذکر « یا احد » را بخواند ایمان او راسخ می شود و برای کسب نورانیت از غذا قبل از غذا خوردن بگوید

لا اله لا الله احداً صمداً لا حول ولا قوه الا بالله .

۷ – هر کس غسل کند و نماز ظهر بخواند و ۵۰ بار بگوید

یا واحد الباقی اول کل شی و آخره

خداوند او را از آنچه ترسد ایمن کند و او را از وسواس و افکار پست عافیت بخشد

۸- اگر کسی( قائم و واحد )را به طریق امتزاج (ق و ا ا ی ح م د) بر کف دست مسحور نویسد سحر باطل شود و اگر آن ها را بنویسد و بشوید و به عقرب گزیده دهند درد ساکت شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *