خانه / دسته‌بندی نشده / برکات خواندن افوض امری الی الله برای رفع استرس و نگرانی و دلهره

برکات خواندن افوض امری الی الله برای رفع استرس و نگرانی و دلهره

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به برکات خواندن افوض امری الی الله برای رفع استرس و نگرانی و دلهره پرداخته ایم. برای دانستن خواص و فضیلت آیه افوض امری الی الله مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

برکات خواندن افوض امری الی الله برای رفع استرس و نگرانی و دلهره,خواص خواندن افوض امری الی الله برای رفع استرس و اضطراب,دعای افوض امری الی الله,آثار و برکات دعای افوض امری الی الله,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای دفع مکر و حیله دشمنان

برکات خواندن افوض امری الی الله برای رفع استرس و نگرانی و دلهره

در بسیاری از آموزه های دینی دعاهایی برای رفع استرس و اضطراب مورد سفارش قرار گرفته که  افراد می توانند با خواندن این دعاها تا اندازه زیادی آرام شوند و به آرامش دست پیدا کنند.

در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره مبارکه غافر آیه ۴۴) … پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.» (سوره غافر آیه ۴۵)

ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می شوید ، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را  چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد.  مجرب است.

(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم).

ذکر و دعایی بسیار مجرب برای دفع دلشوره و استرس :

برای رفع استرس و دلشوره ، دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد می شود.

(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب)

توجه شود :

با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *