خانه / دسته‌بندی نشده / برکات و خواص ختم سوره مبارکه حشر برای رواشدن حاجات و رفع گرفتاری

برکات و خواص ختم سوره مبارکه حشر برای رواشدن حاجات و رفع گرفتاری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به برکات و خواص ختم سوره مبارکه حشر برای رواشدن حاجات و رفع گرفتاری پرداخته ایم. برای رفع مشکلات و گرفتاری و حاجت روایی مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

برکات و خواص ختم سوره مبارکه حشر برای رواشدن حاجات و رفع گرفتاری,معجزات ختم سوره مبارکه حشر برای برآورده شدن حاجت و رفع مشکلات,معجزات ختم سوره حشر,نحوه ختم سوره حشر,روش ختم سوره مبارکه حشر,ختم سوره حشر برای حاجت روایی,ختم سوره حشر برای رفع مشکلات,ختم سوره حشر مخصوص رفع گرفتاری ها,ختم سوره حشر برای حاجت گرفتن فوری

برکات و خواص ختم سوره مبارکه حشر برای رواشدن حاجات و رفع گرفتاری

از نبی مکرم اسلام(ص) روایت شده است: هر کس سوره حشر را قرائت کند بهشت و جهنم و عرش و کرسی و حجاب های آن و آسمان های هفتگانه و زمین های هفتگانه و هوا و بادها و پرندگان و درختان و کوهها و خورشید و ماه و فرشتگان، همگی بر او درود و صلوات می فرستند و برای او طلب مغفرت و امرزش می کنند و اگر همان روز یا شب قرائت سوره حشر، از دنیا برود شهید محسوب می شود.

روایت است که هرکس سوره مبارکه حشر را جهت بر آمدن حوائج و حل مشکلات عظیم چهل و یک روز هر روز یک مرتبه بخواند. حاجتش برآورده و مشکلش حل شود . بسیاری از بزرگان تجربه کرده اند .

( اما بشرط آن که اگر یک روز هم فوت شود .یا فراموش کند باید ختم را از سرگیرد )

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *