خانه / دسته‌بندی نشده / تاثیر و برکات آیه الکرسی برای خشنودی و رضایت خداوند

تاثیر و برکات آیه الکرسی برای خشنودی و رضایت خداوند

در اینمطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به تاثیر و برکات آیه الکرسی برای خشنودی و رضایت خداوند پرداخته ایم. برای رضایت و خشنودی خدا و دیدن جایگاه خود در بهشت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

تاثیر و برکات آیه الکرسی برای خشنودی و رضایت خداوند,تاثیر خواندن آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند و دیدن جایگاه خود در بهشت,خواندن دعای آیت الکرسی,آیه الکرسی برای رضایت و خشنودی خداوند,آیه الکرسی برای دیدن جای خود در بهشت,آیت الکرسی برای برآورده شدن حاجت,ایه الکرسی برای آمرزش گناهان

تاثیر و برکات آیه الکرسی برای خشنودی و رضایت خداوند

آیه الکرسی برای رضایت و خوشنودی خداوند

پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) فرمود:

وقتی که خداوند تعالی فاتحه الکتاب (سوره حمد) و آیه الکرسی را نازل کرد بر عرشش معلق کرد که هیچ چیزی بین اینها و خداوند حجاب نبود…، پس خداوند فرمود: به عزت و جلالم قسم اگر بنده ای از بندگان من این آیات را بعد از هر نمازی قرائت کند من او را در حظیره القدس و آنچه که در آن است ساکنش می‌کنم. و در هر روز هفتاد بار او را نظر می‌کنم به نگاه خاصی. . . و در هر روز هفتاد حاجت او را که کمترینش مغفرت و عفو من باشد برای او برآورده می‌کنم و در نزد تمام دشمنانش عزیز و نصرتش می‌دهم و هیچ چیزی مانع دخولش در بهشت نیست.

آیه الکرسی برای دیدن جای بهشت

در کتاب خواص الایات ص ۱۹ آمده در روایات آمده است:

هرکسی بعد از هر نماز واجبی به خواندن آیه الکرسی مداومت داشته کند، از دنیا نخواهد رفت تا زمانی که جایگاه خود را در بهشت ببیند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *