خانه / دسته‌بندی نشده / تاثیر و برکات و فضیلت ختم مجرب آیه الکرسی برای رفع مشکلات

تاثیر و برکات و فضیلت ختم مجرب آیه الکرسی برای رفع مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به تاثیر و برکات و فضیلت ختم مجرب آیه الکرسی برای رفع مشکلات پرداخته ایم. برای رفع مشکلات و دانستن تاثیر و خواص آیه الکرسی مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

تاثیر و برکات و فضیلت ختم مجرب آیه الکرسی برای رفع مشکلات,ختومات بسیار مجرب آیت الکرسی – معرفی چند ختم آیه الکرسی جهت رفع مشکلات,انواع روشهای ختم دعای آیت الکرسی,نحوه ختم سوره آیت الکرسی مخصوص برای استجابت دعا,چگونگی ختم سریع الاجابه آیه الکرسی جهت برای تقویت چشم و بینایی,ختومات تضمینی آیت الکرسی,ختومات قوی و مجرب و سریع الاجابه آیه الکرسی

تاثیر و برکات و فضیلت ختم مجرب آیه الکرسی برای رفع مشکلات

اگر برای کسی کار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد که زود انجام شود و به صحرایی رود که در آنجا کسی نباشد و خطی دور خود بکشد و رو به قبله با تواضع بنشیند و ۷۰ بار آیه الکرسی را بخواند . بدون شک در آن روز حاجات او بر آورده شود . این کار تجربه شده است و شکی در آن نیست.
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.
امام علی (علیه السلام) فرمودند: هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آْ عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.
در روایت آمده است هر کس آیت الکرسی را در وقت غروب بخواند حاجتش برآورده گردد.
آیت الکرسی برای حفظ چشم
بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید و بعد از خواندن آیت الکرسی بگویید:”اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب(ع)”
آیت الکرسی
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم ) فرمودند خطاب به حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند: “یا علی ! این آیه را به فرزندان و همسایگان و همگان بیاموز چرا که این آیه از تمام آیات نازل شده با عظمت تر است.
مردی به رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) عرض کرد: ای رسول خدا به من چیزی بیاموز که خداوند به وسیله آن به من نفع و بهره ای دهد. حضرت فرمود: ” آیت الکرسی را بخوان زیرا تو و خانه ات و خانه های پیرامون تو را نیز محافظت می کند. هر کس یک بار آیت الکرسی را بخواند خداوند فرشته ای می فرستد که او را حفظ می کند واگر پنج بار بخواند خداوند می فرماید:”او را رها کنید من خودم او را حفظ می کنم”. سپس خداوند او را از تمام موارد ضرر و خطر حفظ می کند.
حضرت علی (علیه السلام ) می فرمایند:”هر کسی پیش از طلوع آفتاب یازده بار هر کدام از سوره های توحید و قدر و آیت الکرسی را بخواند خدا مال او را از خطرات حفظ می کند.
در جایی آمده است: هر کسی آیت الکرسی را بنویسد و در مزرعه دفن کند از آفت و دزد حفظ می شود و برکت زیادی خواهد داشت زیرا آیت الکرسی پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت وجود دارد.
هر کس آیت الکرسی را در صبح و شام بخواند ، خداوند او ومال او را از دزد و آتش حفظ می کند و همچنین او را از مار و عقرب گزیدگی و نیز از شر جن و انس و آزار تمام موذیها حفظ می کند.
بعد از وضو
هر کس پس از اتمام آیت الکرسی را بعد از وضو بخواند خداوند ثواب چهل سال عبادت به او عطا می کند و چهل درجه به درجاتش می افزاید و چهل حورالعین را به او تزویج می نماید.
برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *