خانه / برای ادای قرض و زیاد شدن رزق / توسل به امام علی(ع) برای پرداخت دین و ادای قرض و بدهی

توسل به امام علی(ع) برای پرداخت دین و ادای قرض و بدهی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به توسل به امام علی(ع) برای پرداخت دین و ادای قرض و بدهی پرداخته ایم. برای ادای قرض و دین و بدهی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

توسل به امام علی(ع) برای پرداخت دین و ادای قرض و بدهی,توسل برای ادای دین و قرض,توسل مجرب به امام علی,توسل سریع الاجابه برای ادای دین و قرض,روش و نحوه توسل به حضرت علی,توسل به حضرت علی برای دادن طلب و قرض,توسل برای دادن بدهی و قرض

توسل به امام علی(ع) برای پرداخت دین و ادای قرض و بدهی

انواع ختم یا علی

هر گاهی فرصتی برایتان بوجود آمد تسبیح به دست بگیرد و ذکر مبارک “یاعلی” را تکرار کنید چرا‌که امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند هر کسی ذکر”یا علی” را بگوید خداوند ثواب یک ختم قرآن را به وی عطا خواهد کرد

امام باقر علیه السلام در جلد ۴۱ کتاب بحارالانوار فرموده اند:

ثواب ۳۶۰۰ هزار ختم قرآن برای گوینده ذکر یاعلی تدارک دیده شده است.

ذکر یا علی برای توسل به امام علی (ع)

اسم مبارک امام علی علیه السلام برای هر حاجت که مداومت کند چهار روز نگذشته که نتیجه خواهد گرفت انشاءا… و آن این است که در مسجد به جای خلوت برود دوازده هزار مرتبه “یا علی” بگوید.

البته حاجتش روا شود، شک نیست چون که نام حضرت علی اسم اعظم است.

ختم مجرب یا علی

ختم یا علی از مجربات است در مدت ده شب و هر شب در وقت معین دو رکعت نماز حاجت بخواند پس از نماز بدون تکلم یکصد و ده مرتبه صلوات بفرستد و پس از آن فورا یک هزار و پانصد و هفتاد مرتبه بگوید( یا علی) و بعد حاجت خویش را از خدا بخواهد و سه بار صلوات بفرستد که مجرب است.

طریقه ختم 12000 یا علی

با لباس طاهر و نیت خالص دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد 100 مرتبه صلوات بفرستد، و روزی 1000 مرتبه “یا علی” تا مدت 11 روز بدون تعطیل و روز دوازدهم را نگوید تا به مطلب و مقصود خویش نائل گردد وقتی به حاجت خود رسید هزار مرتبه را بگوید که مجموعا دوازده هزار مرتبه می شود. نماز و صلوات پیش از شروع و پس از ختم از شرایط مهمه است.

ختم یا علی برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر

نام مقدس« علی» به حروف ابجد معادل عدد ۱۱۰ است، در توسل به امیر مومنان علیه السلام اسم نورانی« علی» به صورت « یا علی» به تعداد ۱۱۰ مرتبه معادل اسم آن حضرت گفته می شود.

خواص و فضیلت نماز امام علی (ع) برای حاجت

سید بن طاووس در کتاب جمال الاسبوع نماز امام علی (ع) را از زبان امام صادق (ع) این طور روایت کرده است:

هر یک از شما ۴ رکعت نماز امیرالمؤمنین (ع) را بخواند گناهان گذشته و آینده او بخشیده می‌شود و حاجات او برآورده می‌شود و مانند آن است که ۱۲ بار قرآن را ختم کرده باشد و خداوند گرسنگی و تشنگی او را در روز قیامت رفع می‌کند:

(البته در روایات داریم که این نماز را در شب و روز جمعه بخوانید.)

این نماز به صورت دو نماز دو رکعتی است و در هر رکعت بعد از سوره حمد ۵۰ بار سوره توحید خوانده می‌شود. بعد از سلام نماز این دعا را بخوانید:

سُبْحَانَ مَنْ لا تَبِيدُ مَعَالِمُهُ سُبْحَانَ مَنْ لا تَنْقُصُ خَزَائِنُهُ سُبْحَانَ مَنْ لا اضْمِحْلالَ لِفَخْرِهِ سُبْحَانَ مَنْ لا يَنْفَدُ مَا عِنْدَهُ سُبْحَانَ مَنْ لا انْقِطَاعَ لِمُدَّتِهِ سُبْحَانَ مَنْ لا يُشَارِكُ أَحَدا فِي أَمْرِهِ سُبْحَانَ مَنْ لا إِلَهَ غَيْرُهُ پس دعا كند بعد از اين و بگويد يَا مَنْ عَفَا عَنِ السَّيِّئَاتِ وَ لَمْ يُجَازِ بِهَا ارْحَمْ عَبْدَكَ يَا اللَّهُ نَفْسِي نَفْسِي أَنَا عَبْدُكَ يَا سَيِّدَاهْ أَنَا عَبْدُكَ بَيْنَ يَدَيْكَ أَيَا رَبَّاهْ،

پاك و منزّه است آن كه نشانه هاى وجودش نابود نشود، پاك و منزّه است آن كه از خزانه هايش كاسته نگردد، پاك و منزّه است آن كه فخرش را فروپاشى نباشد، پاك و منزّه است آن كه آنچه نزد اوست پايان نيابد، پاك و منزّه است آن كه دورانش به سر نرسد، پاك و منزّه است آن كه هيچكس را در كارش شركت ندهد، پاك و منزّه است آن كه شايسته پرستشى جز او نيست.

پس از اين تسبيح دعا كند و بگويد: اى آن كه درگذرى از بديها، و به آنها كيفر نكنى! اى خدا! بر بنده ات مهر ورز، وجود مرا درياب، اى سرور من من بنده تو هستم، بنده اى ايستاده در پيشگاه تو، پروردگارا!

إِلَهِي بِكَيْنُونَتِكَ يَا أَمَلاه يَا رَحْمَانَاهْ يَا غِيَاثَاهْ عَبْدُكَ عَبْدُكَ لا حِيلَةَ لَهُ يَا مُنْتَهَى رَغْبَتَاهْ يَا مُجْرِيَ الدَّمِ فِي عُرُوقِي [عَبْدُكَ ] يَا سَيِّدَاهْ يَا مَالِكَاهْ أَيَا هُوَ أَيَا هُوَ يَا رَبَّاهْ عَبْدُكَ عَبْدُكَ لا حِيلَةَ لِي وَ لا غِنَى بِي عَنْ نَفْسِي وَ لا أَسْتَطِيعُ لَهَا ضَرّا وَ لا نَفْعا وَ لا أَجِدُ مَنْ أُصَانِعُهُ تَقَطَّعَتْ أَسْبَابُ الْخَدَائِعِ عَنِّي وَ اضْمَحَلَّ كُلُّ مَظْنُونٍ عَنِّي أَفْرَدَنِي الدَّهْرُ إِلَيْكَ فَقُمْتُ بَيْنَ يَدَيْكَ هَذَا الْمَقَامَ يَا إِلَهِي بِعِلْمِكَ كَانَ هَذَا كُلُّهُ فَكَيْفَ أَنْتَ صَانِعٌ بِي وَ لَيْتَ شِعْرِي كَيْفَ تَقُولُ لِدُعَائِي أَ تَقُولُ نَعَمْ أَمْ تَقُولُ لا،

خدايا به هستى ات سوگند، اى آرمان من، اى بخشاينده، اى فرياد رس، درياب بنده ات را! درياب بنده ات را! بنده ات را چاره اى نيست، اى واپسين اميد، اى روان كننده خون در رگهايم! اى سرور من! ای مالك من، اى او! اى او! پروردگارا! بنده ات را درياب، بنده ات را درياب، چاره اى ندارم، از پيش خود هيچ ندارم (كه عين نيازم) توان سود و زيان خويش را ندارم، كسى را براى يارى نمى يابم، چاره جويي ها از من جدا گشته، و هر گمان چاره اى نابود گشته است، روزگار مرا تنها به سوى تو روانه ساخته، ازاين رو در اين جا در برابر بارگاهت ايستاده ام، همه اينها خدايا! با آگاهى تو بوده است پس چگونه با من رفتار خواهى كرد؟ اى كاش! مى دانستم پاسخ خواهشم را چگونه خواهى داد؟ آيا خواهى گفت: آرى يا مى گويى نه؟

فَإِنْ قُلْتَ لا فَيَا وَيْلِي يَا وَيْلِي يَا وَيْلِي يَا عَوْلِي يَا عَوْلِي يَا عَوْلِي يَا شِقْوَتِي يَا شِقْوَتِي يَا شِقْوَتِي يَا ذُلِّي يَا ذُلِّي يَا ذُلِّي إِلَى مَنْ وَ مِمَّنْ أَوْ عِنْدَ مَنْ أَوْ كَيْفَ أَوْ مَا ذَا أَوْ إِلَى أَيِّ شَيْ ءٍ أَلْجَأُ وَ مَنْ أَرْجُو وَ مَنْ يَجُودُ عَلَيَّ بِفَضْلِهِ حِينَ تَرْفُضُنِي يَا وَاسِعَ الْمَغْفِرَةِ وَ إِنْ قُلْتَ نَعَمْ كَمَا هُوَ الظَّنُّ بِكَ وَ الرَّجَاءُ لَكَ فَطُوبَى لِي أَنَا السَّعِيدُ وَ أَنَا الْمَسْعُودُ فَطُوبَى لِي وَ أَنَا الْمَرْحُومُ

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *