خانه / دسته‌بندی نشده / ختم آیه امن یجیب برای دستیابی به آرزوها و حاجات مجرب

ختم آیه امن یجیب برای دستیابی به آرزوها و حاجات مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم آیه امن یجیب برای دستیابی به آرزوها و حاجات مجرب پرداخته ایم. برای حاجت روایی و رسیدن به حوائج دعا و آیه مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم آیه امن یجیب برای دستیابی به آرزوها و حاجات مجرب,آیه امن یجیب برای حوائج,خواص ختم آیه امن یجیب,آیه امن یجیب برای حاجات و خواسته,روش و نحوه ختم ۱۲۹ مرتبه امن یجیب,دستورالعمل ختم ۱۲۹ بار آیه امن یجیب

ختم آیه امن یجیب برای دستیابی به آرزوها و حاجات مجرب

برای رسیدن به حوائج:

در یک مجلس صد وبیست و نه -۱۲۹- مرتبه آیه مبارکه :

امَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء

را بخواند در همان هفته به مطلب میرسد ان شاءالله

رهنمای گرفتاران

نحوه ختم آیه أَمَّنْ یُجیب

ختم امن یجیب به این منظور انجام می‌گیرد که ما خود را مصداق موجودی مضطر و درمانده و خداوند را مجیب و فریاد‌رس و دستگیر می‌یابیم و این آیه را با توجه به مضمون و محتوای آن به قصد جلب عنایت و امداد خداوند و نجات یافتن از گرفتاری و بلا می‌خوانیم.

در یک مجلس دوازده هزار مرتبه آیه :

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَکَّرُونَ

را بخواند و اگر وقت دست ندهد و یک نفس نتواند با مشارکت دیگران هم بخواند خوب است و اگر نتوانست در یک مجلس صد و بیست مرتبه بخواند که انشاءالله در آن هفته به مراد می‌رسد و اثر استجابت ظاهر می‌گردد و در بعضی نسخ دو هزار مرتبه نیز وارد شده است.

آیه أَمَّنْ یُجیب شصت و دومین آیه سوره نمل است که در این آیه قرآن، بیشتر بر روی عنوان مضطر تکیه شده است.

آیه أَمَّنْ یُجیب

آیه أَمَّنْ یُجیب شصت و دومین آیه سوره نمل است و معمولا این آیه برای نجات از گرفتاری، ناراحتى و بیمارى‌ها توسط مسلمانان خوانده می‌شود.

بنابر برخی از روایات این آیه بر حضرت مهدی (عج) تطبیق شده است.

اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ وَ یَجعَلُکُم خُلَفاءَ الاَرضِ ءَاِلهٌ مَّعَ اللهِ قَلیلاً مَا تَذَکَّرُونَ

آیا بت‌هایی که معبود شما هستند بهترند یا کسی که دعای مضطر را اجابت می‌کند و گرفتاری را بر طرف می‌سازد و شما را خلفای زمین قرار می‌دهد؟ آیا معبودی با خداست؟! کم متذکر می‌شوید.

مضمون این آیه چیست؟

در این آیه قرآن، بیشتر بر روی عنوان مضطر تکیه شده است؛ چراکه یکی از شرائط اجابت دعا آن است که دعا صادقانه باشد و انسان مضطری که دیگر به غیر خدا امیدی ندارد و کاملا درمانده شده است، دعایش حقیقی است و در این حالت فرد فقط خدا را می‌خواند و خدا هم اجابت می‌کند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *