خانه / دسته‌بندی نشده / ختم اسماء الهی جهت رسیدن به مقام و منزلت و بزرگی

ختم اسماء الهی جهت رسیدن به مقام و منزلت و بزرگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم اسماء الهی جهت رسیدن به مقام و منزلت و بزرگی پرداخته ایم. برای رسیدن به مقام و بزرگی و جایگاه ختم مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم اسماء الهی جهت رسیدن به مقام و منزلت و بزرگی,ختم اسما مبارک خداوند برای رسیدن به مقام و منزلت و بزرگی,ختم اسما مبارک خداوند,روش ختم اسم های زیبای خدا,ختم اسماء الله برای رسیدن به بزرگی,ختم اسم های خدا برای رسیدن به مقام و منزلت,نحوه ختم نام های نیکوی خداوند

ختم اسماء الهی جهت رسیدن به مقام و منزلت و بزرگی

۱) هر کسی ۹۰۰۰ هزار بار این اسم مقدس «یا مالک» را بخواند به مرتبه سلطنت و پادشاهی رسد.

۲) هر کسی این «یا مالِکَ الْمُلکِ یا ذَالجَلالِ وَ الْاِکرام» را مداومت کند به عدد کبیر بیابد پادشاهی و سلطنت و جاه و منصب و عزّت و توانگری در عالم صورت و معنی در آنچه همّت او بود و اگر خواهد که تصرّف در قلوب ملوک و سلاطین و تسخیر قلوب خلایق کند و شرطی که مذکور شده در اسم الرحیم بجای آورد و همّت بلند دارد و در ریاضت نفس کوشد و چون نفس خود را ضعیف سازد روح قوّت گیرد و چون روح قوّت یابد عروج به عالم علوی تواند کرد.

۳) برای گرفتن حق از غاصب حق، ۹۰۳ مرتبه ذکر «یا قابض» خوانده شود.

۴) جهت توانگر شدن در نصف شب دوشنبه به صحن مسجد یا به فضاى گشاده زیر آسمان رود و دست و رو به طرف آسمان کند و ۱۰۰ بگوید نام مقدس «یا وهاب» البته توانگرى یابد.

۵) هر که را زن یا فرزند یا کنیز یا کسی دیگر اطاعت امر او را نکند هر صباح دست بر پیشانی او نهد یا موی پیشانی او را بگیرد و ۲۱ بار این اسم مقدس «یا شَهید» را بخواند که خداوند آن کس را مطیع و فرمانبردار او گرداند.

۶) جهت نظم پیدا کردن در کارها روزی ۸۰ مرتبه ذکر «یا حسیب» گفته شود.

۷) هر کسی که به دعوت این اسم مبارک «المُعید» مداومت کند به مدت ۴۰ روز به عدد کبیر که ۱۰۰۱ است یا به عدد تکسیر که ۸۰۰ عدد است بخواند اما اگر به عدد تکسیر خواند و در هر شبانه روزی ۱۰ عدد تکسیر باید بخواند که ۸۰۰۰ باشد او را بود در میان صاحبان دعوت اسماء الله منزلت و قدر عالی که از دریافت آن عاجز باشد که این دعوت خواص عجیبی دارد.

برگرفتهاز سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *