خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / ختم جهت رفع بداخلاقی و حسن خلق و ایجاد محبت بین زوجین

ختم جهت رفع بداخلاقی و حسن خلق و ایجاد محبت بین زوجین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم جهت رفع بداخلاقی و حسن خلق و ایجاد محبت بین زوجین پرداخته ایم. برای رفع اختلافات و ایجاد صلح و دوستی و مهر و محبت بین زن و شوهر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم جهت رفع بداخلاقی و حسن خلق و ایجاد محبت بین زوجین,ختم مجرب برای جلب محبت و رفع بداخلاقی شوهر و ایجاد آشتی میان زن و شوهر,دعای قوی مخصوص رفع بداخلاقی شوهر,دعای رفع کدورت و ناراحتی میان زن و شوهر,دعای زیاد شدن مهر و محبت شوهر به همسر

ختم جهت رفع بداخلاقی و حسن خلق و ایجاد محبت بین زوجین

خیلی از زن و شوهران پیام میدهند وضمن اینکه از بد اخلاقی های همسرشان گلایه دارند درخواست ختمی جهت جلب محبت ایشان را میکنند

ختم ذیل جهت جلب محبت و همچنین آشتی زن و شوهر بسیار مجرب است و بارها تجربه شده است

جهت مسخر کردن و نرم کردن قلب مطلوب ختم سوره توحید بصورتی خاص:

برای این ختم ابتدا روز جمعه غسل کند و دو رکعت نماز حاجت بجای آورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن آن. تا هفت روز، روزی ۲۴۶ مرتبه سوره توحید را بخواند و هر روز در خاتمه، آخرین سوره را اینچنین بخواند:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ قُل هُوَ اللهُ احَدُ (یاجَبرَئیلُ) اللهُ الصَّمَدُ (یامیکائیلُ) لَم یَلِد وَ لَم یُولَد (یااسرافیلُ) وَلَم یَکُن لَهُ کُفُواً احَدٌ (یادَردائیلُ اجیبُونی وَلَیِّن قَلبَ فُلانِ بنِ فُلانِ (نام مطلوب) لی وَ سَخَّرهُ بِحَقِ کُن فَیَکُونُ) و روز آخر ۲۴۹ بار که جمعا ۱۷۲۵ بار شود.

ان شاء الله قلب مطلوب نرم و مسخر شود.

کتاب هزار و یک ختم صفحه ۵۹ ختم ۵۴

تذکرات جدی:

اولا:این ختم چون قرآنی است به هیچ وجه در امر حرام نه تنها پاسخ نمیدهد بلکه دقیقابرعکس عمل میکند.فقط در امرحلال

دوما:این ختم درصورتی که رابطه ی زن و شوهر در اثر سحر و یا جادو و طلسم ویا چشم زخم شکراب نشده باشد بسیار مجرب است و همه ی خواهران و برادران(((البته فقط در امر حلال)))می توانند از آن استفاده نمایند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *