خانه / دسته‌بندی نشده / ختم ذکر استغفرالله براى کارگشایی و حل شدن مشکلات و رفع گرفتاری

ختم ذکر استغفرالله براى کارگشایی و حل شدن مشکلات و رفع گرفتاری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم ذکر استغفرالله براى کارگشایی و حل شدن مشکلات و رفع گرفتاری پرداخته ایم. برای گشایش در کارها و رفع مشکلات ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الاه کارگشا باشد.

ختم ذکر استغفرالله براى کارگشایی و حل شدن مشکلات و رفع گرفتاری,خواص ذکر استغفرالله,فواید گفتن ذکر استغفرالله,ختم مجرب ذکر استغفرالله,ذکر استغفرالله برای کارگشایی,ذکر استغفرالله برای رزق و روزی,ذکر استغفرالله برای رفع مشکلات,ذکر استغفرالله برای رفع گرفتاری,ذکر استغفرالله برای مشکل گشایی,ذکر استغفرالله برای حل مشکلات سخت

ختم ذکر استغفرالله براى کارگشایی و حل شدن مشکلات و رفع گرفتاری

استغفر الله و اتوب الیه

رسول اکرم (ص) فرموده است:

«هر کس زیاد ذکر «استغفرالله ربی و اتوب الیه» گوید، خداوند گره غمهای او را بگشاید، و از هر تنگنایی بیرونش برد، و از آن جا که گمانش را هم نمی برد، روزیش رساند.

آیت‌الله بهجت می‌فرمود:

زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید:

«أستغفر الله»، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن‌ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن‌ها پیش نیاید.

بهترین زمان برای استغفار راه‌ حلی برای گشایش در زندگی :

توصیه شده است که بهترین وقت استغفار، سحرگاهان به ‌ویژه سحر شب جمعه است تا جایی که استغفار کنندگان در سحرگاهان مورد مدح خداوند عالمیان قرار می‌گیرند.

همچنین طبق روایات ذکر استغفار از جمله تعقیبات نماز صبح و نماز عصر است که مرحوم حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان به آن اشاره کرده است.

آیت‌الله محمدتقی بهجت آن عارف بالله در پاسخ به سؤال فردی که در امور مختلف از جمله اشتغال و ازدواج دچار گرفتاری شده بود، این چنین بیان کردند:

زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید:

«أستغفر الله»

هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن‌ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن‌ها پیش نیاید و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده‌اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته‌اید.

هر کس بعد از عصر روز جمعه هفتاد مرتبه بگوید:

استغفر الله و اتوب الیه.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *