خانه / دسته‌بندی نشده / ختم سوره مبارکه یاسین برای رفع حوائج در دنیا و آخرت

ختم سوره مبارکه یاسین برای رفع حوائج در دنیا و آخرت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم سوره مبارکه یاسین برای رفع حوائج در دنیا و آخرت پرداخته ایم. برای حاجت رواشدن و گرفتن حاجت سوره مبارکه قرآنی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم سوره مبارکه یاسین برای رفع حوائج در دنیا و آخرت,ختم مجرب سوره مبارکه یاسین جهت برآورده شده حاجت ها,ختم سوره یاسین برای حاجت روایی,ختم بسیار مجرب سوره یاسین,ختم سوره یاسین مخصوص حاجت گرفتن,ختم سریع الاجابه سوره یاسین به جهت برآورده شدن فوری و سریع حاجت ها

ختم سوره مبارکه یاسین برای رفع حوائج در دنیا و آخرت

ختم سوره یس برای برآورده شدن حاجت

امام محمد غزالی میگوید که اگر خواستید که حاجت شما روا شود و امیر یا هر صاحب منصب دیگری به خواست شما توجه نماید، بیست و یک مرتبه ختم سوره مبارکه یاسین را بخوانید و در پی انجام و روا شدن حاجت و کارتان بروید. به اذن و اراده پروردگار شما را گرامی خواهند داشت و حاجتتان را برآورده خواهند نمود.

برخی گفته اند که بعد از نماز عشا، دو رکعت نماز بگذارد و چهل و یک مرتبه سوره مبارکه یاسین را بخواند و پس از هر مرتبه قرائت بگوید: ( یا من یقول للشیء کن فیکون افعل لی کذا ) . به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی دعای شما برآورده خواهد شد.

ختم عظیم الشان از سوره مبارکه یاسین جهت برآورده شده حوایج

هفت مرتبه سوره شریفه یاسین را قرائت فرمائید و بعد از هر بار قرائت به تعداد (۱۵۰۰) مرتبه بگویید (یا سریع یا مجیب) بگونه ای که پس از هر صد مرتبه از آن بگوئید یا سریع اسرع بقضاء حاجتی (و حاجت خود را ذکر نمایید).

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *