خانه / دسته‌بندی نشده / ختم سوره مبارکه یاسین برای پیداکردن شغل مناسب

ختم سوره مبارکه یاسین برای پیداکردن شغل مناسب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم سوره مبارکه یاسین برای پیداکردن شغل مناسب پرداخته ایم. برای یافتن شغل و کار مناسب دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم سوره مبارکه یاسین برای پیداکردن شغل مناسب,ختم سریع الاجابه سوره یس,ختم قوی و مجرب سوره یس,ختم تضمینی سوره یس,ختم سوره یس جهت یافتن شغل,ختم سوره یس برای کار و شفل خوب,بهترین ختم برای پیدا کردن شغل,ختم برای شغل یابی,ختم برای کاریابی,روش و طریقه ختم سوره یس برای شغل

ختم سوره مبارکه یاسین برای پیداکردن شغل مناسب

دستورالعمل روش ختم سوره یس برای یافتن کار و شغل :

برای بدست آوردن شغل و یا اگر شغل دارید ولی کارتان گره میخورد و به ویژه اینکه در مورد ازدواج بختتان بسته است با توکل به خداوند این ختم بسیار گره گشاست.

با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس بعد از گفتن ٧ بار آیه ( بسم الله الرحمن الرحیم) سوره مبارکه (یس) را می خوانید

سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار (آیـه الکرسی) میخوانید

سپس بقیه سوره یــس به آیه (سلام قولا من رب الرحیم) که رسیدید این آیه را ٧٠ بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید.

قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش سه کلمه مبین دارد.

بعد از خواندن هر کدام از ایه الکرسی ها به آن آب فوت میکنید

بعد از اتمام سوره یــس نیز به آب فوت میکنید.

سپس یک سوم آن آب را بنوشید و یک سوم دیگر را کمی به خود میـپــاشید و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره میــپــاشید یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *