خانه / دسته‌بندی نشده / ختم قرآنی مجرب برای گشایش در کارها و رفع قرض و حاجت

ختم قرآنی مجرب برای گشایش در کارها و رفع قرض و حاجت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم قرآنی مجرب برای گشایش در کارها و رفع قرض و حاجت  پرداخته ایم. برای رسیدن به حاجت ها و کارگشایی در زندگی و افزایش رزق و برکت و پرداخت بدهی و قرض دعا و ختم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم قرآنی مجرب برای گشایش در کارها و رفع قرض و حاجت،ختم های مجرب و قرآنی برای گشایش کار و حاجت گرفتن و رفع مشکلات,ختم های مجرب,ختم های قرآنی مجرب,ختم های مخصوص گشایش کار,ختم های حاجت گرفتن,ختم های رفع مشکلات,ختم برای کارگشایی,ختم برای جلب محربت دیگران,ختم افزایش مهر و محبت,ختم قرآنی برای حاجت گرفتن,ختم های معتبر و مفید,ختم برای برطرف شدن مشکلات و سختی ها

ختم قرآنی مجرب برای گشایش در کارها و رفع قرض و حاجت 

این ختم که براتون می زاریم بسیار بسیار مجرب و موثر است برای هر حاجتی چه ازدواج چه رفع قرض و….حتما در عمرتان یکبار این ختم را امتحان کنید .

پنجشنبه یا جمعه (روز یا شب) رو به قبله در ابتدا فاتحه رو می خونید و شروع به خواندن سوره  انعام میکنید تا ایه ((مثل مااوتی رسل الله))—–سپس بر می خیزید و دو رکعت نماز حاجت به این صورت می خوانید:

در هر دو رکعت حمد ۷ مرتبه و سپس ایه الکرسی ۷ مرتبه و سوره کوثر نیز ۷ مرتبه .بعد از اتمام نماز سوره را از ((الله اعلم حیث….(تا اخر سوره) )) می خوانید.

انگاه سر به سجده می گذارید و۷۰ (هفتاد) مرتبه می گویید:”لااله الله محمد رسوال الله ” و با التماس از ذات باری تعالی حاجت بطلبید محال است که رد حاجت شوید.

دوستان با عقیده ای راسخ وایمان به اینکه حتما حاجت روا خواهید شد این ختم را انجام بدهید که به غایت موثر است

ختم مجرب جهت محبت عظیم

این عمل بارها تجربه شده است:

۷ میخ اهنی بزرگ برداشته و بر هر کدام یکبار سوره ی یاسین را می خوانید و هر بار که خواندید می گویید سوختم دل و جان فلان بن فلان را(البته اگر مطلوب مرد باشد)

ولی اگر مطلوب زن است بگویید:

سوختم دل و جان فلانه بنت فلان را

بعد از اینکه ۷ بار سوره ی یاسین را به ۷ میخ خواندید میخ ها را در ظرف فلزی گذاشته وزیر اتش می گذارید .بعد از اینکه میخ ها سوختن(منظور سیاه شدن و اتش تمام شد میخ ها را در باغچه چال کنید.

دقت کنید که برای کار حلال استفاده شود وگرنه در مورد کار حرام مورد غضب الهی قرار می گیرید

ختم مجرب برای رفع حوائج و گرفتاریها

۱-برای رسیدن به مقاصد مهم در یک جلسه ۱۲۰(صد وبیست )مرتبه ایه ی مبارکه:

اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَیَکشِفُ السُّوء

خوانده شود .در همان هفته مراد حاصل شود.

معنی ایه:

ایا کیست که دعای درمانده را اجابت کند و گرفتاری او را برطرف سازد

۲-روایت است که هر کس دچار مشکلی شود ودر فکر چاره جویی باشد سزاوار است هنگام رفتن به بستر دو سوره مبارکه(والشمس)و(واللیل)را هفت مرتبه بخواند راه نجات از ان مشکل به او الهام خواهد شود

۳-ختم زیارت عاشورا به تعداد ۴۰ مرتبه در اسان شدن مشکلات و رفع حوائج بسیار مجرب وموثر است.

۴-برای اسان شدن مشکلات و سختی ها توسل به قمر بنی هاشم که باب الحوائج است ونماز ان حضرت بسیار موثر است.بدین طریق که شب چهارشنبه دو رکعت نماز خوانده شود وبعد از نماز ۱۳۳ مرتبه گفته شود:

یا کاشِفَ الکَربِ عَن وَجهِ الحُسَینِ(ع) اِکشِف کَربی بِحَقِّ اَخیکَ الحُسَین(ع)

معنی:

ای برطرف کننده کدورت از صورت امام حسین (ع) به حق برادرت امام حسین (ع) کدورتم را برطرف نما.

براورده شدن حاجات.جلب محبت.رفع گرسنگی.رغبت به عبادت

برای برآورده شدن حاجات به تجربه رسیده است و بسیار موثر است:

یا غِیاثی عِندَ کُلِّ کُربَهٍ وَ مَعاذی عِندَ کُلِّ شِدَّهٍ وَمُجیبی عِندَ کُلِّ دَعوَهٍ

۹۹ بار در روز …هر چند روزی که نذر کردید بسیار مجرب است

جهت هر مهمی که داشته باشد ایه ی مبارکه ی “سَلامُُُ قَولاً مِن رَبٍّ رَحیم”را ۸۱۸ مرتبه بخوانید .در هر روزی تا ۱۵ روز واز روز ۴ شنبه شروع نماید بغایت موثر است

گفتن کلمه ی “یا ربّ یا الله “جهت حفظ اولاد ورسیدن به مقاصد شرعی مجرب است .وختم ان روزی ۲۰۴ مرتبه بمدت ۴۰ روز بسیار کارگشاست

جهت جلب محبت دیگران گفتن ۲۲ بار ذکر “یا حبیبُ”موثر است

هر کس در عبادت تنبل و بیحال است در موقع خواب دست بر سینه ی خود بگذارد و این اسم را مرتبا بخواند “اَلمُحیی ،اَلمُمیتُ”تا به بندگی خدا رغبت پیدا کند

مداومت بر اسم “اَلصَمَد” اثر عجیبی در رفع گرسنگی دارد

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *