خانه / دسته‌بندی نشده / ختم قوی الاثر و مجرب برای طلب حاجات سریع

ختم قوی الاثر و مجرب برای طلب حاجات سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم قوی الاثر و مجرب برای طلب حاجات سریع پرداخته ایم. برای طلب حاجات مهم و بزرگ و برآورده شدن و حاجت روایی ختم و دستورالعمل مجرب و قوی و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

ختم قوی الاثر و مجرب برای طلب حاجات سریع,دو ختم بسیار مجرب و قوی الاثر که سریع نتیجه می دهد,ختم های قوی برای طلب حاجت,ختم سریع الاجابه مخصوص حاجت گرفتن,ختم های قوی و موثر برای حاجت روایی,ختم هایی که زود نتیجه می گیرید, ختم مجرب برای طلب حاجت، ختم قوی و سریع الاجابه جهت برآورده شدن حاجات بزرگ

ختم قوی الاثر و مجرب برای طلب حاجات سریع

دو ختم بسیار مجرب و قوی الاثر که سریع نتیجه می دهد

ختم مجرب و قوی الاثر جهت طلب حاجت سریع

از ختم‌هایی که سریع التاثیر است و زود نتیجه می‌دهد این ختم است رو به قبله و با طهارت و حضور قلب ۵۷۵ مرتبه بگو: بسم الله الرحمن الرحیم اللهُمَّ صَلِّ علی فاطمهَ و اَبیها و بَعلِها و بِنیها و اَلسِّرِّ المُستُودَعّ فِیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلمُکَ این عمل تا سه روز تکرار شود.

*****************************

مرحوم سید بن طاوس می‌گوید: این دعا مورد استجابت است و شکی در آن نیست. در موقع شداید و حبس خوانده (و تکرار) شود فرج حاصل خواهد شد (اللَّهُمَ انّى أَسْئَلُکَ الْعَفْوُ وَ الْعَافِیَهُ وَ الْمُعَافَاهَ فِی الدُّنْیا وَ الاخِرَهِ)

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *