خانه / دعا / ختم مجرب از امام علی(ع) برای ترک گناه و معصیت

ختم مجرب از امام علی(ع) برای ترک گناه و معصیت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب از امام علی(ع) برای ترک گناه و معصیت پرداخته ایم. برای دوری و نجات از معصیت دعا و مطلب مجرب عنوان ‌شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب از امام علی(ع) برای ترک گناه و معصیت،ختم مجرب و سریع الاجابه جهت خلاص شدن از هر معصیت و گناه,ختم تضمینی و قوی برای رهایی از معصیت,ختم مجرب برای نجات از گناه,ذکر و دعای قوی و تضمینی برای نجات یافتن از معصیت,ختم قرآنی برای نجات و خلاصی از معصیت,بهترین ختم برای دفع گناه و معصیت,ختم خلاصی از گناهان,ذکر و دعای قوی برای دور شدن از گناه و معصیت

ختم مجرب از امام علی(ع) برای ترک گناه و معصیت

برای این لحظه ختمی رو در نظر گرفتیم که شاید خیلی از ماها به این ختم نیاز داشته باشیم.شاید بارها تصمیم گرفتیم که دیگر هیچ گناهی رو مرتکب نشیم ولی بعد از چند ساعت دیگه احساس میکنیم یک نیرویی مارو به طرف گناه میکشونه و اصلا هم دست خودمون نیست. و دیگه خسته شدیم از این حالت برای همین این ختم رو در این پست قرار میدم که با انجام این ختم دیگر از معصیت و گناه دور میشویم و دیگر از انها خلاص میشویم.

ذکر زیر را به مدت چهل و یک روز و هر روز صبح هفت بار بخوانید.تا انشاالله از معصیت خلاص شوید در هفت شب اول سوره ناس و تکاثر هر کدام را هفت بار در اب بخوانید و اب را بخورید.

ذکر این است:

یَا مَنْ إِلَیْهِ یَهْرُبُ الْخَائِفُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَفْزَعُ الْمُذْنِبُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَقْصِدُ الْمُنِیبُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَرْغَبُ الزَّاهِدُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَلْجَأُ الْمُتَحَیِّرُونَ یَا مَنْ بِهِ یَسْتَأْنِسُ الْمُرِیدُونَ یَا مَنْ بِهِ یَفْتَخِرُ الْمُحِبُّونَ یَا مَنْ فِی عَفْوِهِ یَطْمَعُ الْخَاطِئُونَ یَا مَنْ إِلَیْهِ یَسْکُنُ الْمُوقِنُونَ یَا مَنْ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ

روز چهل و دوم هم

۱۲ قرص نان بیرون زکات دهید.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *