خانه / بخت گشایی / ختم مجرب برای کارگشایی و گشایش بخت دختران و رفع مشکل

ختم مجرب برای کارگشایی و گشایش بخت دختران و رفع مشکل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب برای کارگشایی و گشایش بخت دختران و رفع مشکل پرداخته ایم. برای رفع مشکلات و گشایش در کارها و زندگی و گشایش بخت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب برای کارگشایی و گشایش بخت دختران و رفع مشکل,ختم مجرب برای به دست آوردن شغل و گره گشایی از کارها و باز شدن بخت,ختم سریع الاجابه گره گشایی,ختم مجرب گره گشایی,ختم قوی و تضمینی گره گشایی,ختم سریع الاجابه مخصوص باز شدن بخت,ختم جهت به دست اوردن شغل,ختم قرانی برای گره گشایی,ختم معتبر و مجرب جهت مشکل گشایی,ختم برای گشایش بخت سریع دختران,ختم مخصوص ازدواج

ختم مجرب برای کارگشایی و گشایش بخت دختران و رفع مشکل

برای بدست آوردن شغل و یا اگر شغل دارند ولی کارشان گره میخورد و هم اینکه بویژه در مورد ازدواج بختشان بسته است با توکل به خداوند این ختم بسیار گره گشاست انشاالله.

با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس بعد از گفتن بسم الله الرحمن الرحیم

هفت بار آیه مبارکه یس را می خوانید و سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار آیـه الکرسی میخوانید و سپس بقیه سوره یس به آیه سلام قولا من رب الرحیم که رسیدید این آیه را هفتاد بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید. قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش سه کلمه مبین دارد بعد از خواندن هرکدام از ایه الکرسی ها به آن اب فوت میکنید بعد از اتمام سوره یس نیز به آب فوت میکنید سپس یک سوم آن آب را میخورید یک سوم دیگر را کمی به خود می پاشید و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره می پاشید یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *