خانه / ختم و تعویذ / ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر

ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر

ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی و تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود از امراض، بیماری ها، درد ها در امان مانده و سلامتی کامل را بدست آورید. متن ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر را در ادامه بخوانید.

ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر
ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر

ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر,دعا درمان سرفه,دعای درمان سرفه,دعا برای درمان سرفه,دعا برای درمان سرفه کودکان,دعا برای درمان سرفه شدید,دعا جهت درمان سرفه,دعای قرانی درمان سرفه,دعای برای درمان سرفه,دعای درمان سرفه نوزاد,دعای درمان سرفه کودک

ختم مجرب جهت درمان بیماری های سخت سریع الاثر

برای شفای بیمار صعب العلاج از هر نوعی که باشد ، با توکل به خدا و با نیت شفای بیمار ۷ نفر نزد بیمار نشسته و با هم و در یک زمان شروع به قرائت سوره زیر کنند.
سپس هر یک که به لفظ دو، جلاله رسیدند ، در آیه شریفه «رسل الله» در بین دو الله این دعا را بخوانند و پس از اتمام، شروع بخواندن کنند تا سوره تمام شود .

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله .

ختم یک هفته ای جهت حوائج مهمه

برای رسیدن به حوایج مهمه در تمامی زمینه ها ، در ابتدا با ایمان واعتقاد قلبی اگر این ذکرها را به مدت یک هفته بگوید به هر حاجتی خواهد رسید.

شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (یا حی یا قیوم)
یکشنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (ایاک نعبد و ایاک نستعین)
دوشنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (سبحان الله و الحمد لله)
سه‌شنبه؛ ۱۰۰۰مرتبه: (یا الله یا رحمن)
۴شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (حسبی الله و نعم الوکیل)
پنج‌شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (یا غفور یا رحیم)
جمعه؛ ۱۰۰۰ مرتبه:( یا ذالجلال و الاکرام)

سپس بعد از خواندن ذکر جمعه ۱۰۰ صلوات بفرستدو هر جمعه ۱۰۰ صلوات را تکرار کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *