خانه / دسته‌بندی نشده / ختم مجرب سوره شمس برای نابودی و غلبه بر دشمن

ختم مجرب سوره شمس برای نابودی و غلبه بر دشمن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب سوره شمس برای نابودی و غلبه بر دشمن پرداخته ایم. برای دورکردن دشمن و نابودی دشمن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب سوره شمس برای نابودی و غلبه بر دشمن ,سوره نابودی دشمن,سوره دور کردن دشمن,خواص سوره شمس برای مرگ دشمن,سوره شمس برای هلاکت دشمن,سوره شمس برای از بین رفتن دشمن,سوره شمس برای نفرین دشمن,روش و طریقه ختم سوره شمس برای دفع دشمن

ختم مجرب سوره شمس برای نابودی و غلبه بر دشمن 

اگر می خواهی شر دشمن را دفع کنی سه مرتبه سوره  والشمس را هنگام غروب خورشید  بخوان و در آیه فالهمها  حاجت خود را در ذهن تصور کن این عمل را سه روز پیوسته انجام  بده و از روز چهارشنبه شروع و به جمعه ختم کن

ختم مجرب برای دفع دشمن :

سه روز وقت طلوع آفتاب (چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه) به سجده رود و سه بار این سوره را بخواند و چون به «فالهمها» برسد حاجت خود را از دل بگذراند برای دفع دشمن نیز چنین کند.

خواص سوره شمس :

خواص سوره های قرآن می توانند به کمک اشخاص گرفتار و کسانی که در زندگی روزمره خود مشکلی دارند آمده و به آن ها در رفع مشکلات کمک کنند.

سوره شمس نیز می تواند به کسانی که در طول روز خود به مشکلی برخورد می کنند کمک کند تا از گرفتاری رهایی یابند.

برای جلوگیری از فقر و مصیبت توصیه شده است تا هر روز خوانده شود.

روایات پیرامون سوره شمس

همانطور که گفته شد پیامبر اکرم و همچنین امامان معصوم در روایات مختلف توصیه به خواندن سوره شمس کرده اند و این سوره قرآنی را راهی برای رهایی از مشکلات دانسته اند.

البته خواص سوره شمس به عمل و کردار آدمی نیز باز می گردد و کسانی که می خواهند از ویژگی های سوره شمس قرآن استفاده کنند باید ایمان و اعتقاد به اسلام و مبانی آن داشته باشند.

از مهم ترین روایاتی که پیرامون سوره شمس وجود دارد می توان به فرمایشات حضرت امام صادق (ع) در این باره، رسول خدا (ص) و امام جعفر صادق (ع) اشاره نمود

از مهم ترین خواص سوره شمس موفق شدن در هر کار و زیاد شدن رزق و روزی است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *