خانه / برای ادای قرض و زیاد شدن رزق / ختم مجرب سوره عادیات برای رواشدن حاجات و پرداخت دیون

ختم مجرب سوره عادیات برای رواشدن حاجات و پرداخت دیون

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم مجرب سوره عادیات برای رواشدن حاجات و پرداخت دیون پرداخته ایم. برای افزایش رزق و روزی و پرداخت قرض و بدهی دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم مجرب سوره عادیات برای رواشدن حاجات و پرداخت دیون,روش و نحوه ختم سوره عادیات,ختم سوره عادیات برای روزی,ختم سوره عادیات برای ادای طلب و قرض,ختم برآورده شدن حاجت,ختم قوی برای طلب حاجت,ختم برای گشایش روزی,ختم برای ادای دین و قرض

ختم مجرب سوره عادیات برای رواشدن حاجات و پرداخت دیون

از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده است:

هر كس سوره عادیات را قرائت نماید اجر و پاداشی ده برابر كسانی كه در ایام حج در مزدلفه بیتوته كرده اند نصیب او خواهد شد.

همچنین فرموده اند:

هر كس سوره عادیات را بخواند و همواره بر قرائت آن مداومت ورزد در روز قیامت با امیرالمؤمنین علیه السلام محشور می گردد و از دوستان و همراهان او خواهد بود.

ایشان در كلامی دیگر فرموده اند:

ثواب قرائت سوره عادیات، برابر ثواب قرائت نصف قرآن است.

در فضیلت این سوره همین بس كه در شأن امیرالمؤمنین علی علیه السلام نازل شده است و خداوند در آن به پیروزی ایشان در جنگ خبر داده بود.

امام صادق علیه السلام در زیارت امیرالمؤمنین می فرمایند:

«السلام علیك یا من نزلت فی فضله سوره العادیات».

هر كه از درد و گرسنگی و تشنگی و قرض بخواهد رها شود به عدد نام امیرالمؤمنین علی علیه السلام 110 بار این سوره را بخواند بسیار نافع است. و نیز به جهت وسعت رزق و روزی همراه خود داشته باشد.

آثار و بركات سوره:

1) ادای دین و بدهكاری

امام صادق علیه السلام می فرمایند: هر كس در قرائت سوره عادیات مداومت ورزد ، خداوند بدهكاری او را از جایی كه فكرش را نمی كند ادا می كند.

2) جهت وسعت رزق و رهایی از قرض و گرسنگی یا تشنگی :

هر كه از درد و گرسنگی و تشنگی و قرض بخواهد رها شود به عدد نام امیرالمؤمنین علی علیه السلام 110 بار این سوره را بخواند بسیار نافع است. و نیز به جهت وسعت رزق و روزی همراه خود داشته باشد

3) برای درد كبد

آورده اند كه برای درد كبد سوره عادیات را در ظرف چینی نو نوشته شود و سپس با آب باران بشویند و اندكی شكر به آن اضافه شود و بیمار سه روز متوالی از آن بنوشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *