خانه / دعا / ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ

ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ

ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ

در یکی دیگر از پست های سایت هاروس گره گشای تجربه شده و اسلامی از منابع قدیمی می خوانیم که باعث عاقبت بخیری، رفع بلا ها سختی ها و مشکلات در زندگی می شود، متن کامل ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ را از هاروس بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت روا می شوید.

ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ
ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ

ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ,عاقبت ختم بخیرم میکند این نوکری,ختم برای عاقبت بخیری,ختم مجرب برای عاقبت بخیری,ختم دفع دشمن,ختم دفع بلا,ختم رفع فقر,ختم برای دفع شر دشمن,ختم جهت دفع دشمن,ختم مجرب دفع دشمن,ختم برای رفع بیماری,ختم برای رفع سختی,ختم نادعلی برای دفع دشمن,ختم مجرب برای دفع ظالم,دفع ختم,ختم رفع گرفتاری,ختم رفع مشکل,ختم رفع کدورت و بازگشت معشوق,ختم رفع کدورت,ختم رفع عصبانیت,ختم برای. رفع تنبلی,ختم برای رفع مشکلات,ختم برای رفع بیکاری,ختم برای رفع گرفتاری مالی,ختم برای رفع افسردگی,ختم جهت رفع کدورت,ختم برای رفع کدورت,ختم برای رفع حاجت,ختم برای رفع وسواس,ختم جهت رفع استرس,ختم جهت رفع بیماری,ختم برای رفع چشم زخم,ختم مجرب برای رفع بیکاری

ختم های مجرب برای عاقبت بخیری و دفع بلا های بزرگ

طریقه_تــوسل_به_حضرت_ام_البنيـن :

🌸✨ :چهل روز، هر روز 135 مرتبه صلوات هديه به آن مخدره نموده ، مجرب است

🌸✨* #ختم_چهارده_هزار_صلوات_به_طریقه_زیر :

👈اول وضو گرفته و دهان را با گلاب خوشبو نمایید. سپس سه مرتبه صلوات اسرار آمیز که ذکر می گردد را بفرستید و پس از آن به نیابت از حضرت ام البنین برای هر معصوم 1000 صلوات فرستاده و به روح پاک ائمه معصومین هدیه نمایید . سپس از حضرت ام البنین بخواهید که شفیع در درگاه الهی قرار گیرد و حاجت شما را از حضرت حق طلب نماید.

🌸✨* #ختم_صلوات_به_طریقه_زیر:

👈روز #چهارشنبه شروع نماید تا چهل روز، هر روز پس از نماز صبح به تعداد 135 مرتبه به نام فاطمه صلوات فرستاده و به روح حضرت فاطمه کلابیه ، خانم ام البنین سلام الله علیها هدیه نماید . ان شاء الله در روز چهلم حاجت روا گردد.

🌸✨* #ختم_قرآن:

🌸✨ختم یک دوره کامل قرآن به نیابت حضرت ام البنین سلام الله علیها جهت رفع گرفتاریها موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *