خانه / دسته‌بندی نشده / ختم و اذکار مجرب برای رونق گرفتن رزق و روزی و برکت

ختم و اذکار مجرب برای رونق گرفتن رزق و روزی و برکت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به ختم و اذکار مجرب برای رونق گرفتن رزق و روزی و برکت پرداخته ایم. برای رونق گرفتن و افزایش رزق و روزی در زندگی دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

ختم و اذکار مجرب برای رونق گرفتن رزق و روزی و برکت,ذکر و ختم های بسیار مجرب برای زیاد شدن رزق و روزی,ختم مجرب برای رزق و روزی,ذکرهای قرآنی جت رزق و روزی,ختومات سریع الاجابه وسعت رزق و روزی,اذکار سریع الاجابه مخصوص وسعت روزی,ذکر تضمینی مخصوص زیاد شدن روزی,ذکر و دعای فراوانی رزق و روزی,اذکار تضمینی بیشتر شدن روزی,ختم های قرانی مخصوص زیاد شدن روزی

ختم و اذکار مجرب برای رونق گرفتن رزق و روزی و برکت

دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق مجرب,دعای رزق و روزی,دعای زیادی رزق,ذکر افزایش رزق و روزی

برخی از اذکار و ختومات مجربه برای وسعت و زیاد شدن رزق و روزی :

۱- لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.

۲- یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.

۳- سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح.

فیض کاشانی (ره) در «اللئالی المخزونه» نقل کرده است هر کس در نیمه شب دوشنبه دو رکعت نماز بگذارد و در سجده هفتاد مرتبه بگوید: «یا وهّاب» وسعت و توانگری یابد.

فیض کاشانی نقل کرده است که هر کس در اول وقت هر روز سیصد و هشت مرتبه «الرّزاق» بگوید، البته روزی او واسع گردد و مجرب است و نیز مداومت بر ذکر «یا واسِع» برای وسعت رزق و روزی مجرب است و گوینده ی آن هرگز محتاج نخواهد شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *