خانه / دعا / خواص ذکر الله الصمد برای ایجاد مهر و محبت و عشق

خواص ذکر الله الصمد برای ایجاد مهر و محبت و عشق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص ذکر الله الصمد برای ایجاد مهر و محبت و عشق پرداخته ایم. برای افزایش عشق و علاقه و محبت دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

 

خواص ذکر الله الصمد برای ایجاد مهر و محبت و عشق,ذکر بازگشت معشوق,ذکر برگرداندن معشوق,ذکر آمدن معشوق رفته,ذکر سریع الاجابه بازگشت معشوق,ذکر برگشت فوری و سریع معشوق,ذکر بازگشت معشوق از راه دور الله الصمد

خواص ذکر الله الصمد برای ایجاد مهر و محبت و عشق 

برای برگرداندن معشوق به رابطه و بیقراری معشوق می توان از ذکر الله الصـمد برای بازگشت معشوق مورد نظر استفاده کرد. ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است و به راحتی می توانید آن را به جا بیاورید به این صورت که ۱۰۰۰ مرتبه ذکر « الله الصمد » را تکرار کنید.

عامل شدن به ذکر الله الصمد برای حاجات

اگر کسی بخواهد دعوت ذکر الله الصمد را انجام دهد و اصطلاحاً به آن عامل شود، باید این ذکر را چهارلَک(چهار صد هزار بار) بخواند:

– لک اوّل را به نیت نصاب در راه خدابخشد.

– لک دوّم را به نیت زکات برای محمد رسول الله (صلی الله علیه و اله وسلم)بخشد.

– لک سوّم را به نیت عشر برای سید جلال الدین* مخدوم بخشد.

– لک چهارم را به نیت قفل برای جمله مسلمانان بخشد.

هر کاری که باشد از دین و دنیا حاصل می گردد. وبه مرتبه ولایت می رسد.و هرچه در دل آرد میسّر می گردد.

و بعد از خواندن دعا کند و بگوید خدایا من نصاب و زکات و عشر و قفل بققدر ناراستی خود خواندم، به لطف و کرم خویش جمیع حاجات من را برآور.

و بعد این دعا را بخواند:

اللهم یا عالم السرّ و النّجوی و یا کاشف الضرّ و البلوی اکشف عنّی الحزن والاَذی و افتَح علیّ فی الحَضَر و السَفَر و باب المرادات ما کان فی الدّین و الدِنیا بحرمه هذه الاسماء و بحرمه اولاد الحسن و الحسین سیّدباقر سید عثمان بخاری* قدس سرّه اقض حوائجنا یا قاضی الحاجات و یا عالم السّرّ و الخفیات یا ذاالجلال و الاکرام برحمتک یا ارحم الراحمین

*(ظاهراً منظور سید جلال الدین البخاری المعروف به مخدوم جهانیان[جلال‌الدین‌ حسین‌ بخاری‌ ، ملقب‌ به‌ مخدوم‌ جهانیان‌، از عرفای‌ سلسله‌ سهروردیه‌ شبه‌ قاره‌ هند. وی‌ در 707 در قریه‌ اوچ‌ بخاری‌، در خاندانی‌ از علما و عرفا، به‌ دنیا آمد. پدرش‌، سیداحمد كبیر، فرزند سید جلال‌الدین‌ بخاری‌ بود(عبدالحق‌ دهلوی‌، ص‌143؛ بخاری‌، مقدمه‌ غلام‌ سرور، ص‌36ـ37)] است.)

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *