خانه / برای ادای قرض و زیاد شدن رزق / خواص ذکر یونسیه برای ادا و پرداخت بدهی و دیون

خواص ذکر یونسیه برای ادا و پرداخت بدهی و دیون

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص ذکر یونسیه برای ادا و پرداخت بدهی و دیون پرداخته ایم. برای ادا و پرداخت بدهی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص ذکر یونسیه برای ادا و پرداخت بدهی و دیون,ذکر ادای قرض,ذکر مجرب ادای قرض و دین,ذکر سریع الاجابه ادای قرض,ذکر تضمینی دادن قرض و بدهی,ذکر پرداخت سریع و فوری قرض,بهترین ذکر مخصوص ادای قرض

خواص ذکر یونسیه برای ادا و پرداخت بدهی و دیون

قرآن میفرماید :

«وَذَا النُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَی فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» ؛ (سوره الانبیاء ، آیه 87)

و ذاالنون (یونس) را (به یاد آور) در آن هنگام که خشمگین (از میان قوم خود) رفت؛ و چنین می‏پنداشت که ما بر او تنگ نخواهیم گرفت؛ (اما موقعی که در کام نهنگ فرو رفت،) در آن ظلمتها(ی متراکم) صدا زد:«(خداوندا) جز تو معبودی نیست! منزهی تو! من از ستمکاران بودم!

ذکر یونسیه یعنی گفتن:«لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»

بیشتر بخوانید  خواص و فوائد ختم ذکر یونسیه از ربان علمای دین

پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله فرمودند:

هر بیمار مسلمانی که این دعا را بخواند، اگر در آن بیماری بمیرد، پاداش شهید به او داده می‏شود و اگر بهبودی یافت، خوب شده در حالی که تمام گناهانش آمرزیده شده است.

همچنین از حضرت رسول اکرم(ص):

روایت است که فرمودند: آیا به شما خبر دهم از دعایی که هرگاه غم و گرفتاری پیش آمد آن دعا را بخوانید گشایش حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آری ای رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعای یونس که طعمه ماهی شده بود را بخوانید:

«لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»

امام صادق(ع) فرمودند:

عجب دارم از کسی که غم زده است چطور این دعا را نمی‏خواند «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن می‏فرماید:«فاستبجنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المؤمنین»

از بسیاری از بزرگان این ختم با عدد 400 مرتبه در سجده خصوصاً در میان نماز مغرب و عشاء و یا قبل از اذان صبح و یا بین الطلوعین جهت افاضات روحانی نقل شده است و این یکی از ختم هایی است که معمولاً اساتید در ابتدای سلوک به شاگردانشان توصیه می کنند و اثر بسیار عجیبی در رفع غم و اندوه دارد

. البته تعداد 700، 1001، 3000، 4000 و 7000 مرتبه هم برای این ذکر بیان شده که بستگی به دستور استاد و قابلیت طالب دارد و گفتن این ذکر برای دیدن حالات برزخی و تقویت نفس و قلب و مکافات

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *