خانه / تحصین برای دفع شر جن و شیطان / خواص سوره بقره برای دفع اجنه و‌ شیاطین و رفع جن زدگی

خواص سوره بقره برای دفع اجنه و‌ شیاطین و رفع جن زدگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص سوره بقره برای دفع اجنه و‌ شیاطین و رفع جن زدگی  پرداخته ایم. برای رفع جن زدگی و دوری کردن اجنه و انس و‌شیطان دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص سوره بقره برای دفع اجنه و‌ شیاطین و رفع جن زدگی ,سوره بقره برای دفع اجنه,سوره بقره برای رفع جن زدگی,سوره بقره برای رهایی از شر همزاد,سوره بقره برای دفع جن و شیطان,سوره بقره برای دور کردن اجنه از خانه,خواص و فضیلت سوره بقره

خواص سوره بقره برای دفع اجنه و‌ شیاطین و رفع جن زدگی 

از بهترین و کاملترین تحصین ها خواندن ۵ بار ایت الکرسی هست که از هر بلا و هر حادثه خطرناک شما را حفاظت میکنه حتما هر صبح و شب بخونید تا از بلاهای مختلف (تصادفات ،زورگیرها ،اراذل و اوباش،زلزله و…) در امان باشید و هیچ جن و انسان و حیوانی نتونند اذیت کنند(این یه تحصین عالی و قوی هست با این کار خودِ خدا شخصاً محافظت میکنه نه ملائکه !!)

برای حفاظت از چشم زخم هم عالی هست .

سوره های فلق و ناس هم بسیار مفید هستند برای دور کردن جنیان و محفوظ ماندن از شر آنها باید چندین بار صبح و غروب بخونید مثلا ۱۴ یا۷ بار اگر جنیان اذیتتون میکنند .

همچنین یه تحصین خوب اینه که ۱۰ ایه از سوره بقره را به این ترتیب بخونید : صبح ها بخونید تا شب محفوظید و بهتر است غروب بخونید(به نیت حفاظت شدن تا صبح از شر شیطان و مکروهات) چهار آیه اول سوره بقره بعد ایت الکرسی(ایت الکرسی یک ایه است بر خلاف تصور اکثر مردم، نظر بعضی مراجع پرسیده شد تائید کردند) و دو ایه بعد از آن که تا فیها خالدون میشه و بعد سه ایه آخر سوره بقره را بخونید بعد از نماز صبح و مغرب یا عشا طبق حدیث اثرش اینه : قران را فراموش نمیکند ،شیطان و کافران جن نزدیک تون نمیشوند و چیز بدی در ان روز به مال و جان تان نخواهد رسید .اگر در شب خوانده بشه شیطان تا صبح وارد آن خانه نمیشه!!!

اگر کودکی را جنها اذیت میکنند (زیاد گریه میکنه بی دلیل خصوص از مغرب به بعد یا حالت خفگی بهش دست میده یا میگه کسانی یا موجوداتی را می بینه که شما نمی بینید)همین تحصینها را بگید بخونه و اگر نمیتونه شما بخونید بهش فوت کنید صبح و شب و قران همراهش کنید.

همچنین اگر میخواید دیگر اعضای خونه یاهر کسی که دوستش دارید در امنیت و حفاظت باشند از هر سحر و جادو و جن و هر بلائی از همین تحصینها به نیت اونها بخونید یا بگید خودشون بخونند.

افرادی هم که هیچ سحرو جن ندارند باید بخوانند تا به این مشکلات دچار نشن و از انواع بلاها و خطرات حفاظت بشن. پس حتما همیشه مداومت کنید.

کسانی که دچار وسوسه شیاطین شدن افکار کفر امیز به سرشون میزنه کفر میگن تحریک میشن قران را پاره کنند نجاست به خودشون بمالند از توالت !!!.

دائم افکار مستجهن و سک سی به ذهنشون میاد با کوچکترین اتفاقی شهوت شون تحریک میشه میخوان خود ارضائی کنند.

یا وسوسه میشن خود یا اعضای خانواده را بکشند.

اینها باید ایت الکرسی ایات سخره سوره فلق و ناس را بخونند تا وسوسه شیطان دور بشه ازشون ذکرلاحول و لاقوه… العظیم و لااله الا الله را زیاد بگن به امام زمان متوسل بشن تا به گناه نیفتند و این افکار ازشون دور بشه بعضی از این نوع وسوسه ها زمانی اتفاق میفته که جن در بدن ساکن شده که در این صورت باید خارجش کرد تا راحت بشید.

اجنه و شیاطین به راحتی میتونند وسوسه کنند انسان را تا گناه کنه ولی با ذکر و یاد خدا میشه جلوی وسوسه را گرفت .

بعضی میگویند انگار کسی داخل مغرمان با ما صحبت میکنه انگار صدائی را از داخل سرمان میشنویم که خیلی وقتها از اعضای خانواده یا همسر بدگوئی میکنه و من را به اونها بدبین میکنه حرفهای زشتی در مورد اونها به من میگه دراین مواقع چه باید کرد؟

نباید اصلاً به گفته هاش توجه نکنید . شیاطین جنی فقط برای بدبخت کردن انسان و به گناه وادار کردن او کار میکنند اگر هم گاهی خبرهای درست بگن برای اینکه بهشون اعتماد کنید تا بعداً یه دورغ بزرگ و مهم که میگن و زندگیتون با اون نابود میشه را باور کنید . مطلقاً و به هیچ عنوان به حرفهای اونها گوش نکنید همه را دروغ فرض کنید و الا بدبخت میشید و زنگیتون از هم میپاشه.

گاهی ممکنه ۱۰۰ حرف راست بزنه تا کاملا بهش اعتماد کنید و بعد حرف صدو یکم دروغی باشه که اگر باور کنی دنیا و اخرت را نابود میکنه .

فرقی نمیکنه اگر جنیان را میبینید و باشما حرف میزنند یا فقط صداشون را میشنوید.

اصلاً به حرفهاشون توجه نکنید تا شروع کردن به حرف زدن، ذکر بگید

(همین اذکاری که تو این شمار اومده را ) یا سوره فلق و ناس و ایات سخره را بخونید( بهتره بعداز هر نماز یکبار بخونید) .

اگر جن داخل بدن هست باید سوره بقره را بخونید یا جزوه رابگیرید تا نجات پیدا کنید.

بعد از نماز صبح و قبل از طلوع افتاب سوره توحید و قدر را بخونید دیگه شیطان نمیتونه شما را به گناه وادار کنه. اگر یادت رفت هر موقع یادت اومد ۱۱بار سوره توحید را بخونی هم انشاء الله همین خاصیت را داره.

البته هوای نفس همیشه میتونه وسوسه کنه و قویتر از شیطان هست به مراتب. هر موقع دیدید فکر گناه به مغزتون میاد ۷ مرتبه بگید:

{ بسم الله الرحمن الرحیم لاحول و لاقوه الا باالله العلی العظیم }

خدا ۷ ملک میفرسته که جلوی وسوسه شیاطین را بگیره. اما وسوسه های شیطان و هوای نفس را باید از ریشه نابود کرد با زهد،اگر زاهد بشید خلاص میشید.

برگرفته از سایت دعاسایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *