خانه / دعا / خواص سوره شعرا برای طلب حاجت و رسیدن به خواسته

خواص سوره شعرا برای طلب حاجت و رسیدن به خواسته

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص سوره شعرا برای طلب حاجت و رسیدن به خواسته پرداخته ایم. برای رسیدن به مراد و طلب و خواسته دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص سوره شعرا برای طلب حاجت و رسیدن به خواسته,ختم 40 روزه سوره شعرا,خواص ختم سوره شعرا برای حاجت,خواندن سوره شعرا برای حاجت,ختم سوره شعرا برای حاجت و مراد و خواسته

خواص سوره شعرا برای طلب حاجت و رسیدن به خواسته

هر شخصی برای گرفتن حاجت :

به مدت چهل روز هر روز یک مرتبه سوره شعرا را بخواند شک نکند که حاجتش برآورده میشود و در صورتی که یک روز فراموش کرد مجدد باید روزها را از اول بشمارد

سوره شُعَراء بیست و ششمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء ۱۹ قرآن جای دارد. نام‌گذاری این سوره به نام شُعَراء به دلیل سخن گفتن از شاعران در آیات ۲۲۴ تا ۲۲۷ آن است.

بیشتر بخوانید  ذکر و نماز مجرب گشایش بخت و ازدواج دختران و پسران

سوره شعراء به موضوع نهضت انبیاء از حضرت نوح(ع) تا حضرت محمد(ص) و یادآوری سرانجام دشمنان آنان پرداخته و بیشتر روی اصول اعتقادی، توحید، معاد، دعوت پیامبران و اهمیت قرآن تأکید می‌کند. هدف اصلی سوره شعراء را دلداری به پیامبر در برابر تکذیب‌ها و تهمت‌های قومش دانسته‌اند.

آیه انذار که در آن، خدا از پیامبر(ص) می‌خواهد تا خویشان نزدیکش را به اسلام دعوت کند، از آیات مشهور سوره شعراء است. در فضیلت تلاوت این سوره آمده است هر کسی سوره شعرا را بخواند، به ازاء هر فردی که ایمان به نوح، هود، شعیب، صالح، ابراهیم، عیسی و محمد آورده و هر فردی که آنها را تکذیب کرده، ده پاداش داده می‌شود.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *