خانه / دسته‌بندی نشده / خواص و آثار سوره مبارکه نور برای افزایش نور چشم مجرب

خواص و آثار سوره مبارکه نور برای افزایش نور چشم مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص و آثار سوره مبارکه نور برای افزایش نور چشم مجرب پرداخته ایم. برای افزایش نور چشم و نورانی شدن چشم سوره مبارکه عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص و آثار سوره مبارکه نور برای افزایش نور چشم مجرب,سوره ای که نور چشم را زیاد میکند کدام سوره قرآن است,بهترین سوره برای افزایش نور چشم,سوره قرآنی برای زیاد شدن نور چشم,سوره مجرب افزایش نور چشم,سوره های مخصوص شفای چشم,سوره برای چشم درد,سوره برای رعف ضعف چشم,سوره مخصوص بینایی چشم

خواص و آثار سوره مبارکه نور برای افزایش نور چشم مجرب

سوره نور :

سوره نور بیست و چهارمین سوره قرآن در جزء هجدهم و از سوره‌های مدنی قرآن جای گرفته است. کلمه نور ۷ بار در این سوره به کار رفته و آیه نور در آن آمده است.

سوره نور احکام فقهی بسیاری، چون حد زنا و نسبت زنا دادن (قذف) و واجب بودن حجاب برای زنان را بیان می‌کند همچنین در این سوره به ماجرای افک و مسائل مربوط به نکاح و افترا، بهتان، تهمت اشاره شده و از اشاعه فحشا نهی شده است.

فضیلت سوره نور :

در فضیلت تلاوت این سوره، از جمله روایت شده است هر کس سوره نور را قرائت کند خداوند به تعداد تمام مردان و زنان مومن در گذشته و در آینده به او ده حسنه می‌دهد و اینکه از حقوق دختر بر پدر آن است که سوره نور را به او آموزش دهد.

روایت درباره سوره نور :

از امام علی (ع) هم در این باره آمده سوره نور را به زنان‌تان بیاموزید که در آن موعظه‌ها و پند‌های نیکویی است

از امام صادق (ع) نیز نقل شده مال و غریزه جنسی خود را با تلاوت سوره نور محافظت کنید و زنانتان را با این سوره حفظ کنید، زیرا هر کس بر قرائت این سوره به صورت روزانه یا شبانه مداومت ورزد هیچ یک از اهل خانه‌اش مرتکب زنا نخواهد شد و پس از مرگش هفتاد هزار فرشته الهی او را تا قبرش تشییع می‌کنند و برای او دعا و استغفار می‌کنند تا او را در قبرش بگذارند.

سوره نور برای ضعف چشم :

برای تلاوت این سوره در روایات، بازگشت فراری (اگر آیه ۴۰ این سوره را بخواند) و درمان ضعف چشم اگر آیه ۳۵ سوره نور را بنویسد و بشوید و از آن آب در چشم بریزد، نقل شده است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *