خانه / دسته‌بندی نشده / خواص و برکات سوره مبارکه اعراف برای رفع بیماری

خواص و برکات سوره مبارکه اعراف برای رفع بیماری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص و برکات سوره مبارکه اعراف برای رفع بیماری پرداخته ایم. برای رفع و درمان بیماری و مریضی دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

خواص و برکات سوره مبارکه اعراف برای رفع بیماری،خواص و فواید خواندن سوره اعراف,سوره اعراف برای بیماری,سوره اعراف شفای بیماری,فواید خواندنن سوره اعراف,آثار و برکات سوره اعراف,سوره اعراف برای درمان بیماری,سوره اعراف برای رفع مریضی و بیماری

خواص و برکات سوره مبارکه اعراف برای رفع بیماری

از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم روایت است که فرمود:

کسی که سوره اعراف را بخواند خداوند در روز قیامت بین و او شیطان مانعی قرار می دهد و همچنین رفیق حضرت آدم علیه السلام قرار می گیرد.

امام صادق علیه السلام فرمود:

هر کس سوره مبارکه اعراف را در هر ماه بخواند در روز قیامت از کسانی خواهد بود که برای آنها خوفی نیست و غمگین نمی شوند و چنانچه در هر جمعه قرائت کند از کسانی خواهد بود که در روز قیامت در مقام حساب حاضر نمی شود . آگاه باشید در آن سوره آیات محکمی وجود دارد. پس قرائت آن را ترک نکنید زیرا آن در روز قیامت به نفع قرائت کننده آن شهادت می دهد.

متن و ترجمه البرهان فی التفسیر القران ج5 ص154

از امام صادق علیه السلام روایت است که فرمود:

هر کس این سوره را در هر ماه بخواند در قیامت از کسانی باشد که ترس و اندوهی برایشان نیست و هر کس آن را در هر جمعه بخواند در قیامت از کسانی باشد که مورد محاسبه واقع نمی شوند.

سپس امام صادق علیه السلام فرمود:

در این سوره آیه ای محکم وجود دارد . تلاوت این سوره را رها نکنید که این آیه نزد خداوند در روز قیامت برای کسی که آن را قرائت کند گواهی می دهد.

متن و ترجمه البرهان فی التفسیر القران ج5 ص154

همان گونه که برکات این سوره شامل انسان ها می گردد، شامل حیوانات هم می شود.

انسان ها با قرائت و ارتباط با این سوره، اندیشه و بدنشان از بیماری های روحی و جسمی سالم می شود، و آن هنگام که انسان ها برنامه های الهی را ترک کنند و از نعمت های خداوند استفاده ننمایند، گرفتار بیماری می شوند.

دقت و توجه در سوره های قرآن، بهترین برنامه ها را فراروی انسان قرار می دهد و تشنگان معرفت، به سرچشمه های زلال مکتب اهلبیت – در تمام ابعاد آن – دست می یابند، و هر کس به ریسمان اهل بیت (علیه السلام) چنگ زند، نجات پیدا می کند.

بی تردید از این سوره، برای درمان عموم بیماری ها می توان استفاده کرد و در مراحل خطاب، برهان و دلایل خداوند برای بندگانش بسیار روشن است.

به اعتقاد من هر فرد مومنی باید امور را بارها تجربه و تکرار کند، زیرا از سویی این به نفع اوست، و از سوی دیگر چون وارد میدان علوم الهی می شود، برکات و خیرات – از نظر مادی، معنوی و دفع شرَ اشرار – به سوی او روی می آورد.

آری این سوره برای درمان بیماری ها و حتی معالجه سرطان آثار شگفتی دارد.

تمام آن چه در این جا گفته شد، به تجربه برای نویسنده و دیگران ثابت گردیده است.

چه بسا بیمارانی که با این سوره شفا گرفته اند، و حاجت هایی که برآورده شده اند و افکار و اندیشه های نادرستی که تغییر کرده اند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *