خانه / دسته‌بندی نشده / خواص و فوائد سوره کهف برای صاحب خانه شدن

خواص و فوائد سوره کهف برای صاحب خانه شدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به خواص و فوائد سوره کهف برای صاحب خانه شدن پرداخته ایم. برای خانه دارشدن و صاحب خانه و منزل شدن دعا و سوره مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

p

خواص و فوائد سوره کهف برای صاحب خانه شدن

نوشتن سوره کهف و گذاشتنش توی بطری توی خونه

کامل و با اعراب

باید مداد یا خودکارتون نو باشه و اصلا قبلش ازش استفاده نشده باشه

كهف هیجدهمین سوره قرآن است كه مكی و 110 آیه دارد.

در فضیلت این سوره از پیامبر خدا روایت شده:

هركس این سوره را در شب جمعه قرائت نماید بین او و خانه خدا و پس از آن نورانی خواهد شد.

احمد بن هلال از عیسی بن عبدالله از پدرش از امیرالمؤمنین علیه السلام روایت كرده كه فرمودند: «هیچ بنده ای نیست كه آیه (قل انّما انا بشر مثلكم… را تا آخر سوره كهف ) بخواند جز اینكه برای او نوری كشیده شود از خوابگاهش تا خانه كعبه و چنانچه خود از اهل حرم است برای او نوریست تا بیت المقدس.

پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند: «سوره كهف در تورات به نام حائله معروف است، زیرا میان قاری خود و آتش حائل و مانع می شود.»

در روایت دیگری از ایشان وارد شده است:«آیا به شما خبر ندهم كه عظمت آن آسمان و زمین را پر كرده است و كسی كه این سوره را بنویسد نیز عظمتی این چنین دارد و هر كس این سوره رادر روز جمعه قرائت نماید خداوند گناهان او را تا جمعه آینده می آمرزد…»

از امام صادق علیه السلام نقل شده: هر كس سوره كهف را در شب های جمعه قرائت نماید، به مرگ شهادت از دنیا خواهد رفت یا اینكه خداوند او را شهید مبعوث خواهد كرد و در روز قیامت در صف شهدا خواهد بود.

در روایات متعددی از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم به قرائت 10 آیه آخر سوره كهف و حفظ كردن آنها سفارش شده است و فرموده اند: هر كس به این سفارش عمل كند از فتنه دجّال در امان خواهد ماند.

پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند: «سوره كهف در تورات به نام حائله معروف است، زیرا میان قاری خود و آتش حائل و مانع می شود»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *