خانه / هفت شرف / خواص و فوائد هفت شرف اعظم چیست

خواص و فوائد هفت شرف اعظم چیست

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس خواص و فوائد هفت شرف اعظم چیست را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . هفت شرف اعظم همان هفت اسم اعظم خداوند می باشد که به شکل نماد و در روز مشخص (سالی یکبار در 19 فروردین ) بر روی سنگ عقیق زرد رنگ نوشته می شود . هفت شرف اسم اعظم دارای خواص و فضیلت زیادی می باشد و برای گشایش رزق و روزی و گشایش در کارهای زندگی و دفع چشم زخم بسیار موثر و توصیه شده می باشد …

خواص و فوائد هفت شرف اعظم چیست

خواص و فوائد هفت شرف اعظم چیست,خواص هفت شرف اسم اعظم,فوائد زیاد هفت شرف اسم اعظم,اداب و شرایط نوشتن هفت شرف اعظم,آثار و برکات هفت شرف اسم اعظم

خواص و فوائد هفت شرف اعظم چیست

هفت شرف چیست؟

هفت شرف، مجموعه هفت اسم اعظم الهی است که در زمان مشخص، با آداب خاص و بصورت نمادهای اسراری نوشته میشود. فرصت نوشتن هر یک از این شرف ها، فقط یک بار در سال (فقط به مدت یک ساعت) پیش می آید.

هفت شرف عبارتند از :

شرف شمس، شرف قمر، شرف مریخ، شرف عطارد، شرف مشتری، شرف ونوس و شرف زحل. همراه داشتن هر یک از این شرف ها خواص و اثرات ویژه ای دارد.

شرف شمس (محافظت و فراوانی)، شرف مشتری (پول و ثروت) و شرف ونوس (عشق و زیبایی) از مهم ترین و کلیدی ترین شرف ها هستند که اکثر مردم به آن نیاز مبرم دارند. همچنین شرف قمر (رشد معنوی و صلح) و شرف عطارد (تحصیل و تدریس) نیز مورد توجه ویا نیاز افراد خاصی می باشند. .

خواص هفت شرف :

محافظت از تمام ابعاد فیزیکی ، جسمانی، مادی ، مالی و امکانات

محافظت از تمامی ابعاد متافیزیکی، معنوی، روحی

افزایش و فراوانی رزق و روزی مادی و معنوی

حفاظت در مقابل چشم زخم و سحر و جادو

گشایش در کلیه امور زندگی و…

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *