خانه / دسته‌بندی نشده / دستوری از شیخ بهاءالدین برای طلب حاجت و رواشدن حاجات بزرگ

دستوری از شیخ بهاءالدین برای طلب حاجت و رواشدن حاجات بزرگ

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستوری از شیخ بهاءالدین برای طلب حاجت و رواشدن حاجات بزرگ پرداخته ایم. برای رواشدن حاجات و برآورده شدن آرزوها و حاجت روایی دستور مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستوری از شیخ بهاءالدین برای طلب حاجت و رواشدن حاجات بزرگ,دستور مجرب برای اجابت دعا و حاجت روایی از شیخ بهاءالدین,دستور سریع الاجابه استجابت دعا,دستور مجرب برای اجابت دعا,دستور قوی برای حاجت گرفتن,دستورالعمل روا شدن حاجت فوری,ذکر و دعای روا شدن حاجت

دستوری از شیخ بهاءالدین برای طلب حاجت و رواشدن حاجات بزرگ

از شیخ بهاء الدین منقول است:

هر کس در روز چهارشنبه شروع کند تا ده روز که آخر آن جمعه باشد و هر روز صد بار با حضور قلب و طهارت بدن این دعا را بخواند، اگر حاجت او برآورده نشود بر من لعنت کند:

بسم الله الرحمن الرحیم، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی، و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین

مخازن جلد۱ صفه ۱۶۳

مرحوم لواسانی می گوید:

برای رسیدن به حوائج شرعیه نماز «کن فیکون» بسیار مجرب است و بزرگان دین بر خواندن آن اهتمام کرده و تأثیر آن را دیده اند و علت نام گذاری آن به «کن فیکون» این است که چنانچه فاصله بین مطلوب و نمازگزار شرق و غرب باشد، به مطلوب خواهد رسید.

بعد از نماز عشاء (در وقت شرعی نماز عشاء) در شب جمعه به مکانی خلوت رفته، دو رکعت نماز حاجت به جای آورد.

در رکعت اول، پس از حمد، سوره انعام را تا «و کنتم عن ایاتهٍ تستکبرون» بخواند.
سپس رکوع رفته و نماز را ادامه دهد و در رکعت دوم سوره حمد را به جای آورد و پس از آن سوره انعام را از «و لقَد جِئتمونا فُرادی» تا آخر سوره بخواند.
سپس قنوت به جای آورده و نماز را تمام کند. پس از نماز هزار مرتبه صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش بفرستد و حاجت خود را از خداوند کریم طلب کند که البته به اذن الهی به حاجت خود خواهد رسید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *