خانه / دسته‌بندی نشده / دستور احضار موکل و تسخیر موکل و ریاضت عملی در علوم غریبه

دستور احضار موکل و تسخیر موکل و ریاضت عملی در علوم غریبه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستور احضار موکل و تسخیر موکل و ریاضت عملی در علوم غریبه پرداخته ایم. برای احضار و تسخیر موکل مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور احضار موکل و تسخیر موکل و ریاضت عملی در علوم غریبه,طریقه تسخیر موکل در علوم غریبه,طریقه احضار موکل در علوم غریبه,چگونگی تسخیر و احضار موکل علوم غریبه,طلسم و دعای احضار و تسخیر موکل,دستورالعمل و نسخه احضار موکل,ریاضت های عملی در علوم غریبه

دستور احضار موکل و تسخیر موکل و ریاضت عملی در علوم غریبه

مطلب امروز در مورد تسخیرات است. شاید بهتر باشد بگوئیم بحث شیرین تسخیرات که در مرحله عمل و ریاضت عملی البته سخت و طاقت فرساست.

چگونه بر ترس ناشی از تظاهرات و ظهور وحشتناک موکلین در زمان تسخیر (زمانی که برای اولین بار می آیند همانگونه که گفتم برای کشتن ما آمده اند و بسیار هم وحشتناک هستند) غلبه کنیم.

در واقع قبلا گفتم که در زمانی که موکلین یا جنها حضور می یابند ما باید سر خود را پائین بگیریم و به اطراف توجه نکنیم و به خواندن عزائم تسخیری خود ادامه دهیم و البته بسیار هم مصمم.

اما لازم دیدم نکاتی کلیدی از تجربیاتم را ذکر کنم.

ببینید، بهتر است که ما قبل از انجام عمل برای تسخیر موکل (جن در نوع با دین و بی دین) ترس را از خود دور کنیم.

همان ترسی را که در زمان احضار آنها در قالب هر انسانی بروز میکند.

اما بهترین عمل برای این منظور، ذکر اسم جلاله خداوند باریتعالی است که عبارت است از: (الله) عدد ذکر و تکرار آن هم 66 مرتبه است به همراه چند ذکر از اسماء جلاله دیگر خداوند……..

در واقع طریق عمل آن بدین صورت است که بعد از هر نماز 66 مرتبه این اسم را تکرار میکنیم و سپس اذکار دیگر. این عمل باعث میشود که قلب ما در مقابل موکلین (یا همان ارواح) و انس قوی و جسور شود و ترس از آن زائل شود.

توجه مهم :

همانطور که قبلا هم ذکر شد علم و عمل تسخیر موکل یا جن(از نوع دیندار یا بی دین یا شیاطین) بدون قید و شرط در تمام اقسام خود نیاز به اذن استاد دارد (توجه فرمائید که بدون وجود استاد عامل و اذن ایشان نباید دست به هیچ عمل تسخیری زد)مگر در برخی از اقسام تسخیرات سلیمانی.

در واقع عمل تسخیری، خود به دو شاخه احضارات و تسخیرات تقسیم میشود.

بخش مربوط به استحضار یا احضارات:

مهمترین چیزی را که باید به خاطر داشته باشیم این است که در تسخیر حتما و لزوما (و این لزوما مهم است) باید عزیمت خوانده شود. بدون عزیمت اصلا تسخیری وجود نخواهد داشت. اینکه چرا به آن عزیمت میگوئیم دلائل مختلفی دارد.

یکی اینکه در بیشتر مواقع ما آنرا با لفظ عزمت علیکم شروع میکنیم. دیگر اینکه لفظ عزمت جنبه اجبار دارد.

ولی بطور کلی باید توجه داشته باشیم که در عزیمت میتوان الفاظ متفاوتی را به عنوان شروع عزیمت ذکر کرد( به عبارت دیگر میتوانیم بگوئیم عزمت علیکم، اقسمت علیکم یا اوجبت علیکم و از این قبیل).

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *