خانه / طلسم برای ترک اعتیاد / دستور + دعا برای ترک هر عادت بد و اعتیاد مجرب

دستور + دعا برای ترک هر عادت بد و اعتیاد مجرب

امروز و در این مطلب از سایت هاروس دستور + دعا برای ترک هر عادت بد و اعتیاد مجرب را می خوانیم. اگر یکی از عزیزان شما با اعتیاد درگیر است حتما این دعا را بر او بخوانید که ان شاء الله حاجت روا می شوید. این دعا نجات بخش است و سخت ترین خطرات را از پیش و روی شما بر می دارد. اعتیاد بلای خانمان سوز است که زندگی بسیاری را بر هم زده است.

,دعای ترک اعتیاد فوری,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد صوتی,دعای ترک اعتیاد قوی,دعا ترک اعتیاد,دعاي ترك اعتياد,دعای مخصوص ترک اعتیاد,دعای کمپ ترک اعتیاد,دعای برای ترک اعتیاد,دعای صوتی برای ترک اعتیاد,دعای بسیار قوی برای ترک اعتیاد,دعای خیلی قوی برای ترک اعتیاد,دعا برای ترک اعتیاد

دستور + دعا برای ترک هر عادت بد و اعتیاد مجرب

دستور + دعا برای ترک هر عادت بد و اعتیاد مجرب,دعا برای ترک اعتیاد به تریاک,دعا برای ترک اعتیاد تریاک,دعا برای ترک اعتیاد جوانان,دعا برای ترک اعتیاد معتاد,دعای سوزاندنی برای ترک اعتیاد,دعا برای رفع ترک اعتیاد,دعای سفره کمپ ترک اعتیاد

دعا ترک عادت بد برای مرد

عزیزان می توانید این دستور و دعا را پیش بروید تا هر چه زود تر مشکل شما حل شود. متن کامل آن را به همراه دستورات برای اولین بار و به صورت صد در صد صحیح از هاروس بخوانید.

به نیت ترک هر نوع اعتیادی بر روی یک بشقاب چینی سفید بدون نقش یا کم نقش.

موارد زیر را بنویسید.

ابتدا سوره حمد را نوشته این آیات را به آن اضافه کنید.

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِیمًا  ( سوره : الفتح آیه : 29 )

به اضافه سوره انشراح + سوره اخلاص + سوره فلق + سوره ناس + لاحول و لاقوة‌ الا بالله العلی العظیم 

پس از نوشتن با گلاب یا هر آب پاک دیگری مثلا آب زمزم نوشته ها را شسته و آب آنها را به طرف بخورانید.

این دستور برای هفت روز به همین ترتیبی که گفته شد انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *