خانه / دعای دفع بلا و مشکل / دستور عریضه و دعا برای عبور از مشکلات گرفتاری و سختی

دستور عریضه و دعا برای عبور از مشکلات گرفتاری و سختی

در صورتی که درگیر مشکلات، گرفتاری و سختی های بزرگ و کوچک زیادی هستید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این پست از سری دعا ها و اذکار اسلامی. دستور عریضه و دعا برای عبور از مشکلات گرفتاری و سختی را بخوانید ان شاء الله که نجات پیدا می کنید. همینطور سختی های شما حل می شود.

,دعای عبور از قبرستان,دعای عبور از مرز,دعای عبور از مشکلات,دعا برای عبور از مشکلات,دعای عبور از سختی,دعا برای عبور از پل صراط,دعای رفع بلا,دعای رفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا از خانواده,دعا رفع بلا از خانواده,دعای رفع بلا و گرفتاری برای خانواده,دعای دفع بلا خانواده

دستور عریضه و دعا برای عبور از مشکلات گرفتاری و سختی

دستور عریضه و دعا برای عبور از مشکلات گرفتاری و سختی,دعای برای دفع بلا از خانواده,دعاي رفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلا ماه صفر,دعا دفع بلا ماه صفر,دعای رفع بلا اول ماه صفر,دعای ماه صفر برای دفع بلا,دعا رفع بلا در ماه صفر,دعا برای دفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلا در ماه صفر صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلا در مفاتیح الجنان,

بعد از حل شدن مشکل خود چیزی را یا پولی را به نیت آن امام به فقیر  هدیه میکنی بابت تشکر و قدردانی از آن امام. وقتی که عریضه خود را همراه مشکل نوشتید انرا به نزدیکترین امامزاده که به جد ان امام برسد بیاندازید.

عریضه مجرب برای رفع مشکلات

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابوالفضل العباس ع

من الامه الذلیله(اگر مرد بود بنویسد من العبد الذلیله) الی المولی الجلیل العزیز الکریم سلام الله علیک یا مولای یا سکینه یا عباس بن امیر المومنین ع و ان تقضی حاجتی…… و بینی و بین الله ذنوبا قد اثقلت ظهری و متعتی من الرقاد و ذکرها یغلغل احشاوه و قد هربت الی الله عزوجل و علیک یا عباس بن امیر المومنین ع و ان تقضی حاجتی فی الدنیا و فی الاخره و ان تعافینی من جمیع العلل بحقک و بحق ابیک و  بحق اخوان المعصومین و صلی الله علی محمد و آله اجمعین یا ارحم الراحمین عبد الذلیل فلان بنت فلان  یا الله یا الله یا شکیکفی یا الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *