خانه / دعا / دستور مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش برکت در زندگی

دستور مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش برکت در زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستور مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش برکت در زندگی پرداخته ایم. برای گشایش رزق و برکت در زندگی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش برکت در زندگی,برای افزایش رزق و روزی و رفع مشکلات و گرفتاری چه کارهایی باید کرد,روشهای افزایش رزق و روزی,بهترین روش برای توسعه رزق و روزی,روش های قرآنی برای رفع مشکلات,روش های تضمینی برای رفع گرفتاری,اعمال و کارهایی که باعث   افزایش رزق و روزی می شود,چه کارهایی موجب رفع مشکلات زندگی می شود,خواندن نماز اول وقت,ترک گناه و معصیت و استغفار

دستور مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش برکت در زندگی

۱ . نماز حاجت: نزدیک ظهر روز جمعه، دو رکعت نماز بخوانید، در رکعت اوّل بعد از حمد و توحید، سه آیه اوّل سوره فتح(یعنی تا نصراً عزیزاً) را بخوان . در رکعت دوم بعداز حمد و توحید سوره الم نشرح را بخوان، بعد از سلام نماز تسبیح حضرت فاطمه سلام الله علیها را بگو و حاجت خود را از خدا بخواهد .

۲ . ترک گناه و معصیت و استغفار زیاد موجب توسعه رزق و گشایش در کارها می شود. هر شب هنگام خوابیدن و بعد از نماز صبح هفتاد مرتبه بگویید:

استغفر الله ربی و اتوب الیه.

۳ . پایبندی به نماز اول وقت باشید. و انس و تلاوت با قرآن به ویژه هر شب سوره واقعه را فراموش نکنید.

۴ . بعد از نماز صبح ده مرتبه این دعا را بخوانید وهر روز تکرار کنید تا خداوند فرج وگشایش عنایت فرماید:

لا حول ولا قوّه الا بالله توکّلت علی الحیِ الّذی لا یموت و الحمد لله الّذی لم یتّخذ ولداً ولم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولیِ من الذّلّ وکبّره تکبیراً.

۵ . بعد از هر نماز ده مرتبه بخوانید

سبحان العظیم وبحمده ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم”

۶ . هر روز صدقه بدهید، اگر چه مقدار آن کم باشد.
۷ . خواندن دعای بیست نهم و سی ام صحیفه سجادیه (ع) برای وسعت رزق بسیار مفید است.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *