خانه / دعا / دستور نوشتن عریضه به امام حسین(ع) برای طلب حاجات

دستور نوشتن عریضه به امام حسین(ع) برای طلب حاجات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دستور نوشتن عریضه به امام حسین(ع) برای طلب حاجات پرداخته ایم. برای حاجت رواشدن و رسیدن به خواسته ها دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دستور نوشتن عریضه به امام حسین(ع) برای طلب حاجات,طریقه عریضه نوشتن,نوشتن نامه به امام حسین,آداب و شرایط نوشتن عریضه,عریضه نوشتن برای طلب حاجت,چگونه به امام حسین عریضه بنویسم,نمونه عریضه به امام حسین,خواص و فضیلت عریضه نوشتن

دستور نوشتن عریضه به امام حسین(ع) برای طلب حاجات

طریقه عریضه نویسی به حضرت امام حسین برای طلب حاجات :

یکی از خانم های اداره دارن مشرف میشن به نجف و کربلا

بهم گفت کاتب عریضه بنویس میبرم برات ..

از خاطره عریضه نوشتن خودش تعریف کرد اینکه خواب دیده بود که تموم عریضه ها اونجاس و یکی داره دونه دونه به اونا رسیدگی میکنه.. گفت از همون لحظه متوجه شدم که جاجتم روا میشه..

من تا حالا خیلی به ائمه توسل نکردم.. یعنی حاجتمو میگفتم ها ولی بیشتر توکل به خدا میکردم تا توسل به ائمه.. اما حالا از ته دلم میخوام امام حسین (ع) پیش خدای بخشنده و مهربونم، شفاعتم رو کنن تا انشالله خدا حاجت ها رو به بهترین شکل ممکن روا کنه..

میگن عریضه رو باید به یه صورت خاصی نوشت.. اصول و آداب خاصی داره.. اما من یه نامه معمولی نوشتم.. برای همه دعا کردم.. برای همه و همه.. برای سلامتی و خوشبختی.. عاقبت بخیری و کار و درس و زندگی عالی برای همه.. انشاله خدا به بهترین شکل ممکن حاجت ها رو به حق پاکی امام حسین (ع) روا کنه.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *