خانه / برای محبت شدید / دعاهای تجربه شده برای محبت کردن شوهر به زن روی خوراکی

دعاهای تجربه شده برای محبت کردن شوهر به زن روی خوراکی

دعاهای تجربه شده برای محبت کردن شوهر به زن روی خوراکی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس دعاهای تجربه شده برای محبت کردن شوهر به زن روی خوراکی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای مجرب محبت شوهر به زن خود زیاد می شود .

دعاهای تجربه شده برای محبت کردن شوهر به زن روی خوراکی
دعاهای تجربه شده برای محبت کردن شوهر به زن روی خوراکی

دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زن فوری,دعای محبت شوهر به زن ن,دعای محبت شوهر به زن خوردنی,دعای محبت شوهر به زن در غذا,دعا مهر محبت شوهر به زنش ,دعا محبت شوهر ,دعا محبت شوهر از راه دور,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زن از راه دور ,دعای محبت شوهر به خانواده زن,دعای محبت شوهر,دعای محبت شوهر به زن فوری,دعای محبت شوهر به زن .

دعای محبت شدید بین زن و شوهر:

با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای

بسم الله الرحمن الرحیم .

قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید .

دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن:

دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن باعث جلب محبت مرد می شود و کمک میکند تا علاقه شدید تر شود. که البته می توانید از دعای محبت شدید شوهر به زن نیز استفاده کنید . دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن از دعاهای فوری و سریع الاجابه برای شدید شدن محبت زن به شوهر می باشد . بهتر است دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن سه بار در روز به مدت 40 روز خوانده شود .

عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ     

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور :

زمانیکه کدورت بین شما و معشوقتان ایجاد می شود و به فرد مورد نظر دسترسی ندارید ، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور را که یکی از مجرب ترین دعاهاست بخوانید .

توجه داشته باشید که دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور را بایستی هر روز پس از هر نماز 5 مرتبه به نیت پنج تن بخوانید .

خلوص نیت و تمرکز در حین خواندن دعا برای عزیزی که رفته است بسیار مهم است .

با توکل بر خدا دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور اثر می کند و معشوق مورد نظر باز خواهد گشت این دعا همچنین باعث جلب محبت شوهر می گردد .

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏.

بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .     

برگرفته از سایت اهنوس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *