خانه / دعا / دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری تضمینی

دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری تضمینی

دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله در امور زندگی گشایش ایجاد می شود .

دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری تضمینی
دعاهای قوی برای کارگشایی و امور زندگی و دفع گرفتاری

ذکر کارگشایی,ذکر کارگشایی قوی,ذکر برای کارگشایی,ذکر کوتاه برای کارگشایی,ذکر قوی برای کارگشایی,ذکر کارگشایی قوی,ذکر برای کارگشایی,ذکر کوتاه برای کارگشایی,ذکر قوی برای کارگشایی,دعای گشایش امور زندگی,دعا رفع گرفتاری مالی,دعا رفع گرفتاری ,دعا رفع گرفتاری امام سجاد,دعای رفع گرفتاری عظیم,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری فوری ,دعای رفع گرفتاری امام علی,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری از زندان,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای رفع گرفتاری امام جواد.                

دعای کارگشایی سریع:

برای حل مشکلات و گرفتاری ها و گشایش در امور زندگی میتوانید از دعای کارگشایی سریع استفاده نمایید این ادعیه به شرح ذیل هستند :

1. در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این دعا را بنویسید و به اب روان بسپارید توجه داشته باشید نوشتن باید در یک روز باشد ولی به آب سپردن باید در سه روز پشت سر هم انجام بشه :

الله القالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صبحه واحده فاذاهم خامدون یا ارحم الرحمین و صلی الله علی محمد و آله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یاالله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یالله یا الله.

2. یک دعای کارگشایی سریع دعای 54 صحیفه سجادیه است .این دعا را هر روز بخوانید تا زمانی که مشکل حل شود.

یَا فَارِجَ الْهَمِّ ، وَ کَاشِفَ الْغَمِّ ، یَا رَحْمَانَ الدُّنْیَا وَ الآْخِرَةِ وَ رَحِیمَهُمَا ، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ ، وَ افْرُجْ هَمِّی ، وَ اکْشِفْ غَمِّی .                

ذکری برای کارگشایی جمیع حاجات:

در کتاب بحر المنافع از یک نام هندی (به عنوان نام اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار نماید و در پی کار با ارزش برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار نماید .

لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزوده شدن رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و اغلب بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام می شود .           

دعای کارگشایی قوی صحیفه سجادیه :

دعایی که ذیلا ذکر می گردد به برای گشایش کار از ادعیه مجرب است.

این دعا را در ایام سعد (که قمر در عقرب نباشد) شروع نموده و نیت کنید. سپس در حالی که وضو دارید رو به قبله نمایید و دعای ۵۴ ام صحیفه سجادیه را قرائت کنید :

یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَهِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی                 

     

برگرفته از سایت دعاشفا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *