خانه / دعا / دعاهای مجرب برای حل مشکل و دعای قوی برای حاجت روایی قوی

دعاهای مجرب برای حل مشکل و دعای قوی برای حاجت روایی قوی

دعاهای مجرب برای حل مشکل و دعای قوی برای حاجت روایی قوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس  دعاهای مجرب برای حل مشکل و دعای قوی برای حاجت روایی قوی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی مشکلات رفع می شوند .

دعاهای مجرب برای حل مشکل و دعای قوی برای حاجت روایی قوی
دعاهای مجرب برای حل مشکل و دعای قوی برای حاجت روایی

دعا رفع مشکلات,دعا رفع مشکلات مالی,دعا رفع مشکلات خانوادگی,دعا رفع مشکلات ,دعا رفع مشکلات اهل سنت,دعا رفع مشکلات سخت,دعا رفع مشکلات زندگی,دعا رفع مشکل کاری,دعا حاجت روایی,دعا حاجت روایی,دعا حاجت روایی امام رضا,دعای حاجت روایی,دعای حاجت روایی قطعی,دعای حاجت روایی قطعی,دعای حاجت روایی ,دعای حاجت روایی در شب قدر,دعای حاجت روایی حضرت فاطمه,دعای حاجت روایی امام حسین,دعای حاجت روایی سریع,دعای حاجت روایی شب جمعه,دعای حاجت روایی در ماه رمضان,دعای حاجت روایی روز جمعه,دعای حاجت روایی امام زمان

 

دعا برای حل مشکل بزرگ :

برای رفع مشکلی که از حل آن عاجزید و نمیداند چگونه از آن خلاص شوید لازم است :  با تدبیر در معانی آیات و با شرط رعایت کلیه شئون شامل داشتن وضو ، رو به قبله بودن ، جامه پا آیه الکرسی را به نیت آن مهم ۱۲ مرتبه تلاوت نمائید این آیات را بنویسد و با خود داشته باشند و بعد از نماز صبح نیز تلاوت کنند . 

آل عمران ۱۴ – آل عمران ۳۱ – آل عمران ۱۴۸ – آل عمران ۱۸۸ – مائده ۵۴ – یوسف ۴۰ – طه ۳۹ و ۴۰ – ص ۳۲ و ۳۳ – صف ۱۳
موقع نوشتن باید مدام این دو اسم اعظم رو: یا عظیم یا عجیب را تکرار کنین.                       

دعای حل مشکل از امام صادق (ع) :

مرحوم سید علی خان مدنی می گوید : این دعای حل مشکل از امام صادق (ع) است. حضرت می فرماید: برای رفع شدائد و سختی ها و بلاها ۱۰ مرتبه بگوید :

« حَسبِیَ الله لا اِلهَ اِلّا هُوَ عَلَیهِ تَوَکَّلتُ وَ هُوَ رَبُّ العَرشِ العَظیمِ » پس از آن ۱۰ مرتبه بگوید: « حَسبِیَ اللهُ لِمَن بَغی عَلَیَّ حَسبِیَ اللهُ لِمَن اَرادَنی بِسُوءٍ ».                

دعاهای مشکل گشا قوی:

ختم آیت الکرسی که در سوره بقره آیه 255 تا 257 است را به صورت همیشه بخوانید.

اگر فردی 21 مرتبه « یا ذالجلال و الاکرام » را بخواند حاجتش روا می شود. خواندن هفت سوره از سوره های قرآن که عبارتند از: (1- غافر 2- فصلت 3- زخرف 4- جاثیه 5- شوری 6- دخان 7- احقاف)، که جزء دعاهای مشکل گشا قوی می باشند.

نمازی که دو رکعت است و هر رکعت بعد حمد باید دوازده مرتبه سوره توحید را بخواند و بعد از نماز که خوانده شد صد بار صلوات بگوید و بعد به سجده رود و دوازده مرتبه : اللهم انی اسئلک بحق المحبوس فی سجن هارون ان تقضی حاجتی را بخوانید.

یکی از اعمال با ارزشی که در زمان ائمه معصومین هم مورد استفاده قرار می گرفت نذر دادن بود که امروزه نیز در میان مسلمانان رواج بسیاری دارد و تاثیر بسیاری در برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات دارد.

برای اینکه افراد شما را دوست داشته باشند و مشکلات با دشمنانتان رفع شود هفت مرتبه آیه ممتحنه را خوانده و به دستانتان دم کنید سپس به صورت خود بکشید.               

 

برگرفته از سایت دعاگو 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *